Gå til innhold

Bad Company 2 avslutter seg selv?!


Anbefalte innlegg

Hei. Kjøpte nettopp Battlefield Bad company 2 rett på steam. Men når jeg skal spille det så avslutter det seg plutselig av seg selv. Dette skjer både når jeg prøver å game online og carrer mode. Hva skal jeg gjøre? Det skylles nok ikke PC-en da jeg har en rimelig god PC. 3,21 Ghz prosessor, 4GB ram osv. Trenger hjelp. :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har de siste dagene hatt problem med at skjermen plutselig blir hvit, og jeg få en skjermkortfeil. Er dette samme problem? Eller går det tilbake til menyen for dere?

 

Har prøvd å gå ned på minimalt med grafikkoppsett, men fikk likevel hvit skjerm (BC2 svarer ikke).

 

Irriterende

Lenke til kommentar

Mitt fungerte helt fint fremt til patchen som kom forrige uke, da ville min ikke funke mer. Når spillet er ferdig lastet inn og man kan starte å spille så hopper den rett til windows.

 

EDIT: Startet spillet nå, og det kom ned enda en ny patch. Men fortsatt så blir jeg dumpet til Windows etter loadingen.

 

 

EDIT 2: Multiplayer fungerer, men vil spille igjennom SP først.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar

Hadde samme problemet med at spillet avslutter seg selv når jeg kjørte vista 64, men nå har jeg innstallert win 7 64 og da er problemet borte for min del ivhertfall! En selvfølge bør være å oppdatere skjermkort driveren, evt prøve forrige driver versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...