Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Noen Av Disse Jeg bør Styre Unna?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du jeg så en accent på finn i går til 17 000,- som hadde gått 100 000 km eller noe, så den var høyt priset. Ellers skal du vite at accenten er en av bilen med minst feil på av bruktbiler. ;) Så av de du lister opp så vil en accent være veldig bra og billig i drift er den også. Særlig pen er den ikke dog... :)

Lenke til kommentar

Er vel ingen av disse bilene som får folk til å snu seg uansett...

 

Er vel kanskje Primeraen som ser "best" ut av disse... hvis man kan kalle det det, men hvilke av disse JEG ville valgt er jeg litt usikker på.

 

I den prisklassen får man ikke stort uansett, så jeg ville nok kanskje godt for den enkleste bilen med minste motor i håp om at denne var nyere og penere til samme pris...

 

Men som sagt... noen damemagneter er det ikke uansett, men det er jo heller ikke meningen i denne prisklassen.

 

Selv så kjørte jeg en 1982mod. Toyota Corolla (når jeg var 18 år) og denne var heller ikke noen designbombe den gangen, men den gikk og den gikk, og den gikk....

Lenke til kommentar

Ta Primeraen. Nissan kan dog ruste en del så pass opp for det.

 

Accent og Galant er bra, men de kan ha dyre tendenser. Det er litt tøft og anbefale dem til noen som tenker på reprasjonskostnader. På mitsubishi lekker alt og på hundai sitter alt fast så det baller seg fort på når noe må byttes. Stort sett bra, men det kan komme dyre overaskelser.

 

Vectra er også utelukket hvis du tenker på reprasjonskostanadene.

 

Golf og Polo gidder jeg ikke ta med i vurderingen engang. Det er vel de 2 beste vag bilene, men stiller i en helt annen liga fordi det er pengemaskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...