Gå til innhold

Nytt skjermkort, XFX Radeon HD 5770?


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på om det er noen særlig forskjell på disse to skjermkortene, det er et tilbud på det ene men det er mindre Mhz. Har ikke noen veldig greie på data, men vil ha noe som er litt bedre enn de fleste andre sin=).

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=585755&CKS=PCW

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=579053&CKS=PCW

 

Setter pris på alle tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil nok ikke merke noe særlig forskjell, og det er ikke vits i å betale 250,- mer for litt raskere hastigheter, da er det like greit å gå for et 5850 kort.

 

Kan du gi meg litt specs på PCen din? er PSU på over 450W?

 

Hvis du har bra specs, så kan du vurdere og gå for et 5850 kort til 1990,- hos netonnet.

Lenke til kommentar

Du vil nok ikke merke noe særlig forskjell, og det er ikke vits i å betale 250,- mer for litt raskere hastigheter, da er det like greit å gå for et 5850 kort.

 

Kan du gi meg litt specs på PCen din? er PSU på over 450W?

 

Hvis du har bra specs, så kan du vurdere og gå for et 5850 kort til 1990,- hos netonnet.

Det er klart, regner med at du ikke trenger optisk leser og liknende, har:

 

Strømforsyning: Chieftec Super Series 750W PSU ATX 12V V2.3, 80 Plus, Modular, 2x 6pin+2x 6+2pin PCIe, 8x SATA, 140mm

 

Prosessor: AMD Phenom II X4 965 Black Edition Quad Core, 3,4Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed

 

Hovedkort: MSI 770-C45, Socket-AM3, DDR3 ATX, AMD770+SB710,4DDRIII,1PCI-E*16,2PCI-E*1,3PCI,6SATAII,GbLAN

 

RAM: Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9 Kit w/two matched ValueRAM 2GB DDR3

 

Har 2 harddisker, Hitachi Deskstar™ 7K1000.C 250GB 7200RPM, 3,5", 8MB Cache, SATA 3Gb/s (for gaming)og en annen på 430gb

 

Skjermkort: ? vet ikke enda

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt et 5850 kort, hvis du gamer en del, og har penger.

5770 er også ett greit kort hvis du ikke gamer så mye, men til hva du har fra før av, og hvis du gamer bør du gå for dette!

Hei.

En ting til jeg lurer på,

Det er et nytt skjermkort som kommer i april, Nvidia Fermi, lurer på hvordan det kan forholde seg til dagens skjermkort. Hører rykter om at det visstnok skal være et kanon skjermkort.

Lenke til kommentar

Kanon kort og kanon kort, det lille jeg har funnet ut om Nvidia GTX 480 (Fermi) er at det ligger mer eller mindre jevnt med et HD 5870 kort, kanskje 5-6% raskere, men ca 35% dyrere.

 

Men noe helt sikkert vil vel ingen vite før det er kommet på markedet og blir testet av uavhengige folk slik som Overclockersclub, Guru3D etc. Blir lansert 26. mars etter det jeg vet, men ikke til salgs før 6. april eller noe der omkring.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...