Gå til innhold

Nytt tekstbasert mafia spill.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal altså konkurrere med Norwegian Mafia(finnes de lenger?), MafiaWars, MafiaGang og Mafia-What-Not? Lykke til, men jeg er redd at dette blir et konsept som forblir på gutterommet. :)

 

Ja.

De blir ikk så vanskeligt og slå de.

Jeg har en funksjon eller to som jeg aldri har sett på andre mafia spill før.

Pluss mitt skal de ikke være umuligt og komme til topp når du starter.

Men de skal også være trykt og være på topp:)

Lenke til kommentar

De kommer til å legges inn enn del penger i spille.

Men ikke alt for mye i starten i tilfelle de går feil.

 

Men vis dere vil ha eit mafiaspill der alle kan bli best.

 

Kan røpe de blir poeng og penger til de 25 første som starte.

Sida blir lagt ut hær når den e ferdig.

1 har meldt seg friviligt og og hjelpe trenge enn til

Lenke til kommentar

Først sier du at det skal være et fair spill og så kommer du etterpå å sier at de 25 første som blir medlem starter med penger og poeng? Det er et dårlig og oppbrukt triks for å få spillere til et spill som sannsynligvis kommer til å få noe særlig med spillere eller bli "best".

 

Tekstbaserte mafiaspill er og blir oppbrukt for lenge siden, og det skal mer til enn det samme gamle for å faktisk bli en suksess. Prøv å kom opp med noe originalt, og la mafiaspill-idèen din ligge på gutterommet.

Lenke til kommentar

Det frister faktisk å kode opp et mafiaspill og selge koden mot Wikipedia-donasjoner. (Slik at det kan linkes til fra forumet og at jeg ikke må opprette et enkeltmannsforetak for å ta imot betalingen)

Men problemet er at jeg ikke vet hva et Mafiaspill går ut på. Ligner det på Planetarion fra begynnelsen av dette årtusenet?

Lenke til kommentar

Jeg leste noe på den norske Wikipedia. Det virker som om det er et ganske tilfeldig system og utvalg funksjoner. Jeg får mye mer lyst til å lage en dynamisk bymodell som endrer seg etter brukernes handlinger enn noe med statiske sjanser. Men ja, det kan sikkert være nyttig å få med seg spillet før det dør.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...