Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

97' Honda Civic VTi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 år senere...

Vi får ta det litt sammendragsvis.

 

I 2012 tok eg å bytta ut alle foringer med Hardrace justerbare armer + begge nedre bærekuler.

 

Kom meg på acr og fekk ei rundetid på 1.52.8, ingen video dessvere. Tida vart satt med Federal RSR dekk.

 

Eg har ikkje tatt bildene sjølv frå acr

189503_10150962777812257_869691846_n.jpg

582703_10150962783692257_1943375932_n.jp

202359_10151984060720504_310383787_o.jpg

 

Tok også turen til rudskogen og tida der vart 1.51.1. Ingen video her heller..

 

548027_10151022502431082_579042870_n.jpg395253_10151022495826082_139557306_n.jpg

229204_10151022478581082_109251925_n.jpg

 

Bilen var i fin form. Trengte berre et par mansjetter så var den klar for 2013. Kjørte på carbotech xp12 klosser som presterte heilt enormt.

Lenke til kommentar

2013 bestemt eg meg for turbo, og delene begynte å ramle inn etterkvart

 

7F9C357A-8511-4EFE-A03D-7187CE704500-155

 

Et lite club honda forran et dekksjappe i Trondheim:

68E0C4E7-3895-487E-8132-5805080A61C6-947

 

Tok en wire tuck også

 

803367B4-CB04-48F9-AF59-9AC024B1FA40-109

0CFC5406-D45C-4AAC-BCBC-95807F066A73-109

31F9D0E1-CDFE-4AFD-8CC1-A8BE12C3670A-109

... steg 1 wiretuck.

 

Bytta ut gamle skruer.

06D8A88C-E8F3-4C14-998D-45168FF43454-109

Resultat:
E8CD50E8-58FA-44E4-9F54-2A3BCE97F054-109

 

Kva som vart gjort:
- Lys/horn/vifte ledningene er trekt inni i bilen og gjennom skjermane.
- Sikringsboksen er flytta inni bilen
- Alarmen ledningene og høgtalaren er trekt inni i bilen og gjennom skjermen.
- Anleggskabelen er trekt gjennom bilen og ikkje langs torpedo veggen slik som tidligare
- Omtent alle brakketer som holder kontakter er fjerna. Kontaktene på passasjer side er lagt under batteri og dei på førersida er trekt inni bilen.
- Vakumslangen til bremsekraftforsterkeren er trekt under bremserkraftforsterkeren istaden for over for den
- Resterende AC rør og ledninger er fjerna
- Spoon sokka satt på beholderen til bremsevæske og clutchvæske
- Satt på skunk2 batteri feste
- Satt på skunk2 vtec solenoid cap
- Gassveier er langt litt annaleis
- Satt på en godel downstar skruer rundt om kring
- Og til slutt en skikkeleg god vask!

 

7C58CCC7-47FB-42F8-9C16-7E3803E0C55F-373

Nytt ratt er alltid kjekt. Står faktisk Integra type r recaro stoler i den nå og.

Lenke til kommentar

Gjekk for Tein monosport med swift fjører og EDFC active pro. Vart også mfactory driv aksler og hardrace super tie rod.

 

19B01988-9B26-409F-9EED-F0D20AC9164B_zps

To av demperene klare til montering

 

Og montert

D5ED56AB-B4AD-41F1-8E22-1B10CA93211F_zps

 

Vinklene til ytre styreledd vart veldig bra med super tie rod'ene

D5A08308-D788-4206-AC6C-12FCF6FC1824_zps

 

Skrudde til SPC armene og. Det var stor forskjell i frå hardrace. Mykje enklare å kome til samt mykje lettare å justere og. Anbefales på det sterkeste til dei som vil ha camber og caster kit!

 

Så skulle eg sette på EDFC active pro. Iallefall begynne. Tok med alt som skulle på og, ja.

 

F12EC1DD-0948-4232-8EEB-6BCE51452918_zps

Ja... Litt kabler kanskje?

 

4A40C3A4-E872-4B29-99B7-DA7694BEDAC1_zps

Innholdet litt meir sortert

 

EEF1BF6E-E8AA-42B8-8C99-E79664C6737C_zps

Ordna slik alt skal på.

 

ACCADE06-3A06-4525-8BAF-D871A59A8E8C_zps

Dette her er bak. Begge motorene bak er kopla på og strøm kabel er trekt fram.

 

 

Det vart til tur til acr i 2014, men bilen var ikkje fullstendig mappa og radiator lokke lakk, så det vart ikkje så mykje kjøring. Kjørte vel en runde på 1.52.3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Uff, denne tråden hadde eg heilt glømt. Her har det skjedd nesten litt for mykje siden 2011. Er det interesse for oppdatering? :p

Japp, og oppdateringen din ble godt mottatt av denne Herren her. Koselig å se at en eldre tråd blir brakt til live igjen. :)

 

 

Då skal du få enda fleire oppdateringer straks :)

 

Ble det gjort noe med innmat på motor?

Hvaslags innmat kjører du i kasse?

 

Motoren er orginal bortsett frå at eg har satt på litt tjukkare pakning for å få ned kompresjonen til 10.6 ca., samt stivere ventilfjører for å kunne varve opp til 8700 rpm. Girkassa er dønn orginal, aldri overhalt :p

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Kopierer eine innlegget frå club-honda frå påska 2015:

 

Vel, kor skal eg starte? Jo! Vennligst sjå vekk frå all støvet som er på bilen;)

Etter at eg hadde fått ut bilen til broderen, satt eg min på bukk, og en lastebil kom med alle delene på pall

3506A8B6-CD8D-4FF4-AE5E-F6CFA77F12AF_zps

Måtte jo pakke ut felgene først, og sette dei såvidt på:

Rota grid 17x8 et35 pulverlakkert white gloss.
80AAC27D-F09C-4F89-8FDB-DF2AABF1E48E_zps

14B385CB-41BB-485A-92D9-1D5E57D2F7A3_zps

64B7E8EE-E019-470B-9A8C-B55C2BAD9109_zps
Med 235/40-17 dekk.


0C4299C5-7208-4DA2-9DEC-BE34913F6F73_zps

4BA934BF-6F1F-4FC4-BE8F-407EE2B0EA06_zps
Litt Breidare enn 195 dekk som ligger bak:p

Så starta eg på jobben med å demontere spindelene for Hjullager bytte, og førerside drivaksel for mansjettbytte
2D38B436-C0BA-45E0-84F0-12233A63FE18_zps

254A767F-D619-4455-BE44-71948FB9D3E2_zps

Litt ledningsarbeid hører alltid med.

16A7F0B4-D6AE-48F0-9814-B9AA0CEC6519_zps

Uheldigvis så er det slark i eine huben, så nå jakter eg på ny hub og lager. Ikkje letteste delen å oppdrive midt i påska.

Så måtte eg finne på noko småtteri, og då vart montering av tein hood damper. 100% bolt on og meget fornøgd med kvaliteten. Anbefales på det sterkeste

93747C21-3DB1-452E-8B82-034BBFB145DA_zps

840C18B4-B638-4391-858E-D417760F9F8C_zps

Lenke til kommentar

Fekk demontert turbo oppsettet for ny dumptube sveising. Sist gang var en fiasko av dimensjoner, så denne gangen har eg trua på at det blir bedre.

Bilder som eg fekk tilsendt av han som jobba med dette:

8FB8174E-1905-4CB7-92CD-52CD4A42C5F9_zps

F83F5E60-2A6E-46D6-A01C-C425B818C739_zps

FE149FBA-059A-4801-93C9-FB38FC729796_zps

Ferdig produkt:
388A8CBC-E0AD-4A4D-8D58-FAD1AADD5849_zps

5ACD3742-8FB3-4077-9885-E5BD1B4335E1_zps

F657E6FD-83D7-4E17-83AC-DDEA222929FC_zps


Turbo blir montert i helga om vêret tillater det. Er surt og kaldt ute for tida, så motivasjonen er ikkje akkurat på topp.

Lenke til kommentar

Vel, masse motgang har det vore. Spesielt dette:

EEE4EE1A-B0BE-47BE-B5E5-716513DC753C_zps

Var en tur i Oslo frå fredag til lørdag, og fekk skaffa meg nytt VTi lager. Må berre finne nokon som har tid til å presse dette.

For dei som huska at full-race manifolden ikjje passa heilt med flensen, så måtte eg utvide hola litt for å få det til passe. Viser seg at det såvidt at eksosportene blir dekt til av manifolden.
Man kan sjå under på bildet at det er sot på sylinder 1 og 4, men berre litt. Tvila på at det har så veldig mykje å seie for mitt bruk.
6CD0B6BF-94D6-4A08-A971-6ACACB5E8DAB_zps

Skulle egentlig bruke ny eksospakning, men det var en 1-lags kontra den som står på som er 2-lags. Tok ikkje sjansen, så brukte den gamle.

9F1468F8-BCBA-4E52-8906-659B91DCE5D0_zps

Så var det wrapping time!
Alt lagt fram klar i doen, Hehe. Varmt og godt må man ha det når det er surt og kaldt ute.
EFAB1D05-8CBE-4C2C-8208-7E3BA624827E_zps

Ferdig wrappa.
5175161C-D408-40CA-A532-588673229AB3_zps

335FB386-9DBC-46B0-90F6-B54361843F94_zps

Gjekk greit, men det klør heilt forferdeleg nå. Valgte å la vere å wrappe dumptube, for måtte droppe turbobleie då.

Så var det montering. Gjekk relativt greit. Mangler et par små ting nå, så er motoren klar til start igjen

FC9215E1-7630-42DE-8430-D7D591C9D76E_zps

DD3892B7-4C75-41BC-A999-7E0C4683929F_zps

Nå går plutseleg alt klar dumptuben. Man kan sjå på bildet kor svidd oljeretur slangen er etter at den låg inntil dumptuben som var wrappa. Berre for å ha sagt det, blir laga ny oljeretur slange imåra:)

Lenke til kommentar

Då var man tilbake igjen.

Fekk ny hub av jacobs og fekk det montert

16BC7F16-0C72-48D4-8BF2-5C00DF9280E8_zps

Og deretter vart spindelen montert på bil.
E63E7D51-460F-4E04-9102-7D481984294B_zps

Deretter tappa eg kassa for olje
1B1706B7-55C1-4E30-B0D6-43EA12BB5B79_zps

Denne gangen skal eg prøve motul olje etter anbefaling frå race labs
7C01F235-B6FE-445F-833E-98923DB38A62_zps

Yokohama dekka vart henta. Vart veldig dyre dekk, men håper dei presterer deretter. 215/40-17
E906E728-7FD6-4143-B4AB-FC334C92DBE3_zps

Montert på bil
B4DB0DBB-2F46-4803-8D21-C5111BCDB17A_zps

Til min store overraskelse peika begge front hjula i kvar sin retning. Eg har ikkje rørt endeledda, og kun spindelene vart demontert. Vart en god del bedre etter at eg satt bilen ned på bakken.
E8E4C6F4-A7E9-4159-BD8C-809327175CDF_zps

41628467-EF68-4E77-8221-A732297E5EFE_zps

Så vart det fylling og lufting av kjølevæske og bilen er ned på bakken igjen.
983979D5-7A4B-4D18-A3DD-C788A34F0C56_zps

Vart en 9 timers økt idag, og nå gjenstår det litt ledningsarbeid og catch can oppsett igjen sånn hovedsakleg. Vi får sjå kva morgendagen bringer smile.png

 

Den blå Golfen forran er dailydriveren min :)

Endret av tharshan
Lenke til kommentar

Då fortsatte man på catch can arbeid. Har funnet meg en skikkeleg god sveiser, så han hjalp meg med oppsett. Det vart sjåandes slik ut:
901606A9-E2F3-4F1E-AD98-1347756A635D_zps

0442E3A9-7736-4C03-8B09-3540215DFF4E_zps

Og montert på bil:
ED6E22B5-35B3-4F2C-932E-4BA2CC90666E_zps

5B1FCFF1-3557-4730-94AF-35DDBEE607BF_zps

Hast verk er last verk... Sist gang eg skulle montere opp målere, slang eg bokstaveleg talt opp ledningene. Resultater vart deretter:
B6685891-556B-4DA6-9022-D4EBBC7F8B39_zps

Vart en laaaang økt med lite bilder, og dette vart gjort:
- afr måler er nå kobla opp mot ecu
- styrestrøm tatt frå ecu til resten av målerene
- en god del korting av overflødig ledninger
- "sukkerbitene" vart bytta ut til wago koblinger
- hondata boost solenoid kopla til ecu
- ny stinger 3-kanaler rca kabel erstatta 3 tjukke stygge rca kabler

In progress:
04B919E9-C825-40E4-A7B2-116C5F6E8C48_zps

Her er bilen ute på tur, på egne bein(eller hjul kanskje:p)
98CC510E-4FCB-42BB-91DB-3B4A7CBB2719_zps

Dagen etterpå, til min store overraskelse oppdaga eg en enorm oljelekkasje frå bunnpanna. Fekk bedra den en heil del, men må nok krype til korset og bytta bunnpanne pakninga EN GANG til. Har allerede snakka med lonestar om leige av plass over ei helg, og det skulle gå fint, så nå må eg berre få kjøpt inn pakning. Enkel jobb igrunn, men blir ein del omfattande pga at eg må ta ned turboen. Dette fordi at det ikkje er plass til å skru av downpipen. Menmen, slik er det med bil.

Men bilen kom seg opp til Trondheim.
Her er på veg oppover med min andre bil som ledebil:p
7E107745-742C-4488-910E-807D09F89A96_zps

Lenke til kommentar

Vel, bilen går som berre det. Kjører nå på 7psi.

 

Ganske sikker på at den eine nedre bærekulen er gåen, så nye mfactory extended ball joints er bestilt.

 

Venter også på invoice frå Seth for å kjøpe slave sylinder til kassa, innerskjerm, bunnpanne pakning frå hondahabbit og bolter og div.

 

Tok meg en 3 timers økt for å vaske og vokse bilen i helga. Den har fortjent siden den har oppført seg bra.

 

4C1AE94F-6515-48CE-9034-E03F841FDA0E_zps

Dette merket har eg hatt lyst til å fjerne lenge...

 

A8C9B796-0036-4B28-9E3D-DBD23C441BE2_zps

... og vips så var den borte

 

2B69FA68-3C48-4CCB-B495-5613CB912216_zps

et lite bilde av ræva med understells bling.

 

290B2F05-19ED-4E2C-B68D-569EA66A384D_zps

Ny vaska felger

 

D3710FFE-FAB1-4BC1-9D6B-CDCB6B46E6AF_zps

Ferdig voksa. Som vanlig vart det swissvax insignis v2.

 

Et par bilder frå parkeringsplassen ved jobben min. BMW fyren er en kollega som var med på vaske runden med sin egen bil. Vart Swissvax blau-weiss er det på bilen hans.

 

05F4A448-CB86-4AE4-B0C6-213B2B435C1A_zps

 

8CECFCE8-4FD9-4521-A92E-44DB3D152330_zps

Lenke til kommentar

Yes, då var bilen eu godkjent for 2 år til.

 

Denne gongen skulle eg få has på oljelekkasjen frå bunnpanna. 3. forsøket faktisk!

 

Var full fart å droppe ned turbo, downpipe, laderøra osv. osv. Orka ikkje å ta bilde, full effektivitet på skruinga her.

 

Til min store overraskelse såg eg dette her når eg tok ned bunnpanna:

399CED96-A43C-4DFC-BE28-2C82C874ADFA_zps

 

En eller anna form for tjukke skiver, samme var på den andre studsen man ser på bildet, men kun på disse to.

E22853B2-F93D-4865-A97A-3D0098645C98_zps

 

Bunnpanna hadde iallefall fått tydelege merker dessverre, og det kan forklares også koffer det lak så masse

3CD2554D-85EB-4674-81C3-D6E5EE038AB1_zps

986986BD-BA71-4E74-8325-9D5105182610_zps

 

Eg hadde ingenting å tape på å prøve å sette på ny pakning, måtte uansett ha venta på ny bunnpanne. Så starta igong med monteringa igjen. Følgte instruksene til hondahabbit til punkt og prikke, og la på ekstra hondabond ved skaden på bunnpanna.

 

Så då skrudde eg i hop alt, fylte på olje og lot motoren bli varm. Til min store overraskelse var det null lekkasje. Ikkje svetting engang! Så her må eg rette en STOOOR takk til pompiuses for knall tips. Orginal pakninga hadde aldri i livet klart å tette dette der. Skikkeleg glad og fornøgd gjekk eg vidare med jobbinga.

 

Første var å senke bilen igjen, hadde på forhånd markert på gjengene, så var ikkje store saken. Deretter monterte eg caster foringene frå Whiteline som eg kjøpte av montana her:

319E3C82-2AA4-4B30-881D-F116A5127AD8_zps

Den gule klumpen man ser her:p

 

Nesten var å få beskyttta luftfilteret i frontfangeren:

37559699-84B1-4485-8A6F-8E272011541A_zps

 

Gjekk over alle klemmene på laderøra og stramma alt som gjekk an, og tillegg til å justere et par som låg skeivt, så nå håper eg det ikkje er noko boost leak.

 

Etter 14 tima med skruing var eg passe lei, så då tok eg kvelden.

 

 

Dagen etterpå var tid for enda meir skruing!

Første eg skulle prøve var å få justert inn spissinga ved hjelp av tråd, og jaggu funka det bra. Bilen føltes faktisk veldig god å kjøre i kombinasjon med caster foringene. Det gledes til  å få tatt en skikkeleg 4-hjulskontroll nå.

Denne eg følgte:

 

Neste på lista var beatrush plata eg kjøpte av crux her på forumet. Grunnen til at eg har utsatt monteringa av denne var pga oljelekkasjen, men nå som det va fiksa, måtte eg få det montert asap. Faktsik utruleg enkel å montere, braketter bak på LCA og det var allerede laga skruhol framme på ramma. Så veldig enkel jobb.

7B88F109-B5BC-47A6-B8B9-763FDB6B4A0D_zps

 

Kva oppnåddet eg med denne:

- Beskyttelse under bilen

- lavere vanntemperatur og stabil oljetemperatur

 

Anbefales på det sterkeste!

 

Mangla innerskjerm på førar sida, så ny vart tilpassa og montert. Deilig å sleppe å høre all grusen som driver å fyker rundt i buene.

 

Så til over litt "luksusproblem"

 

0F403C2C-A5E0-4499-A45F-6006C06DAA38_zps

 

Drit digg biggrin.png No more to say.

 

Og til slutt anleggs montering, men nå slutta 4-kanaleren min å fungere, går i protection mode sad.png

 

For dei interesserte består anlegget idag av:

Alpine 9887r

MTX T8652 kompsett(vurdera å bytte ut pga defekt diskant og muligens delefilter)

Mosconi Zero 4

Cadence triplex TX12-4(skal byttes ut etterkvart)

Dynabel BF4501 (skal byttes ut etterkvart)

 

Kjipt at det ikkje fungera.

 

Alt i alt fungerer bilen eksemplarisk, så nå er det berre å få den ferdig mappa før eg begynner på nye mods!

Lenke til kommentar

Yes, då var den "store dagen" kommet. Dynotuning! Sjølvsagt var det Nyborg Garage som stod for tuninga:)

5A912DA6-23CE-4A99-86C8-4E24E68B0EC7_zps

Ikkje så allverden mykje å fortelle. Alt gjekk som planlagt og, og det vart litt oppjustering av trykk. Resultat:

BB386261-E8BF-4D64-A84F-0AF00B4A66D9_zps

323.8whp og 314nm på 10psi. Brukbart det vil eg påstå smile.png

Grønn linje er trykk og og blå er whp:
9B6363AB-AF6B-41E4-8FFA-608221EE153F_zps

Bilen fungerer bra nå, bortsett frå at clutchen driver å tulla fælt. Enten så får eg ikkje den til å løse ut eller så slura den. Må få lufta og justert meir på den.

Lenke til kommentar

Då er sessongen slutt for min sin del. Bilen er parkert i Stryn for i år.

 

Som endel av dokke veit avslutta eg sessongen med to dagers kjøring på Rudskogen. Været kunne ikkje vært bedre og det var ekstremt mange biler der, spesielt lørdagen.

 

Kjørte dag 1 på Rota grid RA1 dekka og bestetid vart 1.45.91. Var veldig masse trafikk, så var veldig vanskeleg å sette en ordentlig tid.

 

Dag 2 start med stor skrekk:

97BE4FAB-EC9C-4B32-BB01-94782AAFADB7_zps

Knekt felger etter 25 runder ohmy.png Den andre framfelgen hadde passe sprekker.

 

Enda opp med å kjøre på ad08r, og utruleg nok vart det ny pers på 1.44.20:

 

 

A8D38A34-AE6C-4AC5-9646-0BE4A8E4207A_zps

 

Bilen kom heim etter to dagers kjøring uten null feil, bortsett frå 2 sprekte felger tongue.png

 

 

Eg fekk teste Redline water wetter som eg fekk av crxXx, og det fungerte slik det lova. På 7psi trykk hadde eg ikkje lengre noko form for kjøle problem. Måtte ofte stoppe pga dekka vart varme og glatte. Dag to valgte eg å øke opp trykket til 11-12psi, og då begynte kjøle problemene igjen. Her må eg nok finne på ei løsning til neste år.

 

Det har gått ekstremt mykje penger i vedlikehold i år, men sånt må man vel forvente av en 18 år gammal bil, men det setter sjølvsagt ikkje noke hinder i videre oppgraderinger. Hadde faktsik tenkt litt på å kvitte meg med Civicen for å oppgradere til en annen bil, men fekk enda meir blod på tann etter tur til rudskogen ph34r.png

 

Planen for neste år er som følger:

- Overhale og montere lsd i den andre vti kassa eg har

- montere opp water/meth kitet.

- 27mm stab stag forran frå Whiteline

- 32mm stab stag bak frå ASR

- Stivere fjører forran

- ordne kjølinga

- Nye banefelger og dekk

 

I tillegg er nye bremser, aero kit og meir effekt under planlegging, så får vi sjå kva eg prioritera først tongue.png

 

C0C7AA21-353B-42E7-876E-F8D20F520CD1_zps

 

Fleire video:











Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...