Jump to content
Sign in to follow this  
machineSin

NUF eierandel

Recommended Posts

Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF?

I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse.

Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss?

En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint.

På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling.

Edited by machineSin

Hvordan finner man ut hvem som står med aksjer i ett engelskregistrert ltd/ NUF?

I enhetsregisteret/ brreg står det kun ett navn, men det skal være flere eiere, og hvor finner jeg disse.

Kort sagt ønsker jeg å finne mitt eget navn, og før dette firmaet begynner å generere penger ønsker jeg jo å sikre meg selv ... hvordan gjør jeg det? Må vi alle være registrert i Brønnøysundregisteret, eller må vi skrive en kontrakt i mellom oss?

En link til konkret informasjon om akkurat dette hadde vært fint.

På forhånd takk til de som orker å hjelpe en naiv grønnskolling.

Opprett heller et AS, lever aksjonærregisteroppgave og du finner informajsonen på alle offentlige instanser.