Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

iphone ligger på rundt 5500 kr (etter et kjapt søk)

 

heroen ligger på rundt 3000 kr

 

desire og legend ligger på henholdsvis 4200 og 4000 veil.

 

Har fått prøve en tattoo og må si den er ganske overraskende god (etter å ha lest amobil sin test)

har selv en ADP-1 (dream) og i forhold så er det bare skjermen som er dårligere på en tattoo.

også slipper du ikke unna at det er færre programmer på market til tattooen (pga oppløsning)

 

Du får mye for pengene i en htc tattoo :yes:

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt til å kjøpe tatto en periode, men så virka HTC desire for fristende. MEN så var det penge spørsmålet igjen, så jeg bestillte meg Samsung Galaxy Spica hos chess. Derfra koster den 2300kr tror jeg. Det er jo like mye som tattoo, men samsungen er på papiret bedre enn den på alle felter(Mulig jeg tar noe feil her, rett meg gjerne) utenom at den ikke har grensesnittet Sense.

Men den har større og kapasitiv skjerm, raskere cpu og så videre. Og det er bekrefta at android 2.1 kommer til den, så for min del blei valget mellom tatto og spica'n enkelt. Men har ikke fått telefonen enda, så kan ikke uttale meg ordentlig.

Lenke til kommentar

Vet du hva prisen på Iphone, HTCene o.s.v ??

 

Tenkte en pris fra 2-2600,- så de blir vel litt dyr :hmm:

 

kan garantere deg at det er verdt legge inn ca 400,- mer for en hero, er ikke uten grunn den ble kåret til "phone of the year", men som sagt får du veldig mye for pengene med en tatto :)

Lenke til kommentar

Takk for mange svar !!! :new_woot::thumbup:

 

Jeg har bestemt meg for å gå for HTC Tattoo p.g.a tilbud til 1999,- hos Lefdal :D

 

(Grunnen til at jeg ikke tok Heroen var p.g.a jeg ikke liker designet på den.. det vil si den knekken )

 

 

Gleder meg til telefonen kommer nå :dribble::dribble::dribble:

Endret av Stordal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...