Gå til innhold

Mediespiller på iPad?


Anbefalte innlegg

Tenker å kjøpe meg billigste versjonen av iPad uten 3G, men vil ikke kjøpe den før jeg vet at det finnes et godt video-spiller alternativ til Apples innebygde møkk. Jeg vil kunne legge inn episoder og filmer uten å måtte konvertere dem først.

 

F.eks. noe slikt som VLC app for iPad ville vært AWSM.

 

Ihvertfall, oppsummert, finnes det eller er det lansert en mediespiller til iPad som klarer samme mengde formater som vlc?

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå var det vel faktisk slik at Opera aldri faktisk sendte inn Appen, de anntok vel bare at Apple ikke kom til å godkjenne den. Mener også å ha lest at Apple har tilbudt å hjelpe dem med deres nyeste forsøk.

 

At de ikke har en mediespiller på Appstore skyldes nok Apple sine avtaler med diverse medieselskaper, som garantert ikke hadde satt pris på om piratene (jeg antar at de aller fleste som trenger en slik tjeneste trenger den for å spille av piratkopierte medier) uten problemer kunne spille av piratkopierte filmer på deres telefoner. Rart og overraskende? Nei. Uheldig og kjipt for de som skaffer seg film på lovlig vis? Ja, veldig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå ble jo Opera sendt inn i går eller i dag... så vi får vel resultatet snart.

 

Når det gjelder det opprinnelige spørsmålet så vil det nok i utganspunktet være vanskelig å få godkjent en medieapp sånn uten videre. Men det er vel derfor man har jailbreak ;) iPad er basert på iPhone OS så en jailbreak ligger nok ikke så veldig langt fram i tid...

Håpet er jo å få XBMC'kara til å koke ihop noe... Det fins jo allerede en ARM-port til XBMC så :)

 

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...