Gå til innhold

Streame musikk og filmer fra Win 7 til Ps3


dude80

Anbefalte innlegg

Jeg kjører Win7 og streamer musikk og video til min PS3. Når jeg skal spille av en MP3 på PS3'en, tar det typsik en 5 sec før den starter. Selvfølgelig går det glatt når jeg kopierer MP3'en til PS3'en.

 

Vurderer å gå til anskaffelse av en NAS-server, og koble denne til med kabel til routeren, og kabel fra router til PS3 (det er i dag trådløs overføring fra WIN7 og PS3), vil det kunne få det til å gå like glatt som når MP3'ene er kopiert over til PS3'en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

ingenting er knirkefritt når du bruker trådløst, og hvertfall ikke med D-link.

 

Hadde D-link 655 i noen år, funker greit helt til jeg fikk 30mbit linje og samtidig begynte å streame 1080p filmer... da klikket det fullstendig, begynte å krasje flere ganger i uken.

 

Dlink er søppel på LAN-hastighet, får du noe særlig over 100mbit er du heldig.. i tillegg så krasjer dem under høy/langvarig belastning.

 

Bruk kabel hele veien, da kan du streame 1080p uten problemer så lenge pcen henger med i svingene og du ikke har en skral d-link.

 

For å avlaste routeren kan det være greit med en switch, jeg kjører gbit Linksys switch på ps3 og pc for å avlaste Belkin routeren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...