Gå til innhold

Forslag til ferie med barn, østkysten av USA i sommer


Anbefalte innlegg

Vi skal i bryllup i midten av juli på New Foundland. I den forbindelse hadde det jo vært greit å tatt en uke eller 2 ferie i tillegg.

 

Jeg og samboeren min har med oss en gutt på 3,5 år (vi er 25/30). Men vi vet ikke helt hva det er å finne på i dette området.

 

Fornøyelsesparker, dyreparker, vannparker, bademuligheter etc.. Blir vel i området new-york, washington etc. Tviler på at det blir så langt sør som Florida (Disneyland/Seaworld), da lange turer i bil ikke er høyt på ønskelisten..

 

Finnes det egnede områder for familier der vi f.eks kan leie hytter i et trygt område og bruke som base for utflukter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta fly til Florida å Disney world når dere først er der. det er helt topp for Barn og voksene det tar også langt kortere tid enn å kjøre til DC.

 

Støtter Disney world. En Gutt på 3,5 kommer til å kose seg gløgg ihjel der. Hvis han liker å bade er det også et utall av badeland i orlando som kanskje kan være verdt et besøk.

Lenke til kommentar

Støtter Disney world. En Gutt på 3,5 kommer til å kose seg gløgg ihjel der. Hvis han liker å bade er det også et utall av badeland i orlando som kanskje kan være verdt et besøk.

 

Ikke enig. Etter min mening blir dette totalt overkill.

Om ikke en norsk 3-4 åring er fostret opp på Disney ditt og datt og ikke minst prinssser er neppe Disney det rette.

 

Disneys badeland er dyre og det en betaler for er ting en 3-4 åring ikke får bruke.

Disse badelandene er heller ikke en del av Disney World slik mange forventer, men egne parker med egne billetter for å komme inn.

 

Kikk heller etter noe litt nærere utgangspunktet og spar Florida til ungen er gammel nok til å virkelig nyte det om ikke foreldrene har et sterkt ønske om å dra til Florida da.

 

Sam

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...