Gå til innhold

TV2s Tippeligamanager 2010! [Liga: diskusjon.no]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har du folk fra Tromsø? De samler jo ikke poeng.

Joda, de er jo gode til å holde nullen. En gang i blant greier de faktisk å score ett mål også (!), så det blir feil å si at de ikke samler poeng!

Skrevet (endret)
Heisann.

Kort spørsmål. Hvorfor får ikke Mohammed Fellah assist-poeng når han skyter og Thomas Myhre roter den i mål? Han har jo i teorien assist på målet da. Dette gjelder generelt for lag, ikke bare mitt.

Hei

Har sendt mailen til utviklerne som ser på det

Mvh.

TV 2 Sporten

Kanskje jeg får mer poeng likevel nå. :D

Endret av DJ_Dark
Skrevet (endret)

Makan til smell! 56 poeng så langt denne runden og bare en spiller igjen. Nesten alle spillerne mine (minus RBK, men der var det dårlig uttelling og) gikk på et tap.

Endret av DJ_Dark
Skrevet

Enga reddet meg en smule i går ja! Bare sykt irriterende at jeg glemte å ta ut Fellah som stod over med karantene. Sløvt! Tapte en del der. Hadde jo et bytte igjen og.

Likevel, 2. plass enda!

• 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jævla god stemning å ha fått 45 poeng og kun tre spillere har vært i aksjon. Fellah, Berre og Signh putta i går. Regner vel egentlig med at det ikke går så bra med resten av spillerne, men vi får se.

197. plass nå, men går nok ned litt etter runden.

• 2 uker senere...
Skrevet

Lol, hadde glemt hele greia jeg. Sier litt når jeg fortsatt har Moa på laget. Likevel knuser jeg Bola/Liddell/Kjetil/whatever, noe som innebærer at jeg får velge både avataren og signaturen hans i en måned. :D

Skrevet

Jepp, Moa gikk vel for 7-8 runder siden og jeg har ikke byttet noe siden dengang. Han kunne ganske enkelt ha tatt inn 200p på meg i den perioden. Men så har han ikke vært så aktiv på forumet denne høsten heller, så unnskyldningen hans blir vel "nei, jeg har ikke vært aktiv nok".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...