Gå til innhold

Fototreff i Østfold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er meldt greit vær på lørdag. Litt overskyet og det kan bli noe nedbør. Får håpe det forandrer seg.

Det pleier å endre seg - ser det dårlig ut nå, så blir det gjerne bra.

Så den ...

 

Sitter å vurderer om jeg skal ta med analoge kameraer eller kjøpe minnekort til 850'en.

Kjøp minnekort. Alternativ kan du "leie" et av meg ;) Ta med noe analogt også, skulle du ikke buke opp litt film?

Lenke til kommentar

850'en + kit tar jo like mye plass som 3 ME'er + glass :p Det må ble enten eller...

 

Skal bruke opp 15-20 ruller med fargefilm før fremkallingen kan starte. Snart ferdig med 10 ruller, har 9 ruller som skal eksponeres i nærmeste framtid.

 

 

Jeg kan alltids ta en tur over med 850'en litt senere. Bildene pleier å bli bedre i runde 2.

Lenke til kommentar

Er vel ingen som har no 58mm uv-filter eller annet filter til overs vel? skulle gjerne hatt til 85mm objektivet mitt

Det er egentlig lurere å skaffe deg en solblender. UV filter - det er det mange av oss som mener er totalt unyttig.

Må motsi deg her!

Uv-filter har kanskje null nytte som fiter, men det funker fett som beskyttelse for linsen din :)

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Er vel ingen som har no 58mm uv-filter eller annet filter til overs vel? skulle gjerne hatt til 85mm objektivet mitt

 

Jeg burde ha liggende noen fra gammelt av,skal se om jeg finner et.

 

Man burde heller bruke klare beskyttelsefilter og ikke UV-filter.

 

 

Kaaaaanskje jeg tar en tur... Jeg vurderer å kjøre hjem til Halden nå til helga så jeg skal absolutt vurdere treffet.

 

Du er velkommen,selv om du kjører Audi :)

Lenke til kommentar

Nå må dere bare huske å ta de tømte kortene ut av leseren og legge dem i sekken da :)

 

Batteriene behøver jeg vel ikke å nevne vel :)

 

Nettopp kommet fra jobben og har fyrt opp grillen,sekkene er alltid "ready to go".

 

Zaft sms'er deg i morgen tidlig,du kan se etter en sølvfarget Renault Trafic varebil.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...