Gå til innhold

Fototreff i Østfold


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når på lørdag da ca? og hvor lenge tror dere vi skal være avgårde? :p

 

og Nautica, kan jeg sitte på tilbake til sarp? :p

 

edit: sjekka bussruter nå, lørdag går bussen fra halden til sarpsborg 11.28(fremme 12.08), ellers blir det grytidlig eller veldig sent

 

og buss hjem går: 15.30 og 21.30... maken til dritt a :p

Endret av Zaft
Lenke til kommentar

Formiddagsbussen passer jo med et treff rundt 13:00. Det er vel verre med buss på søndag?

 

Vi bruker normalt 2-3 timer før vi gir oss. Dvs. da avsluttes fotograferingen, og de som ønsker det tar en liten oppsummering med litt kaffe eller andre forfriskninger på en kafe/kro.

 

Zaft, du har ingen bekjente med bil som du kan få lurt med på tur da?

Lenke til kommentar

Når på lørdag da ca? og hvor lenge tror dere vi skal være avgårde? :p

 

og Nautica, kan jeg sitte på tilbake til sarp? :p

 

edit: sjekka bussruter nå, lørdag går bussen fra halden til sarpsborg 11.28(fremme 12.08), ellers blir det grytidlig eller veldig sent

 

og buss hjem går: 15.30 og 21.30... maken til dritt a :p

 

Da begynner vi 11.25 og slutter 15.35 :p

 

Neida,vi får prøve samkjøre med kollektivrutene :)

 

Skal selv tilbake,så begge veier går bra.

Lenke til kommentar

Da er transport hjem fra Sarpsborg ordnet, wohoo :)

 

Hvor mange blir vi til Lørdag? er dette riktig? :

* Nautica

* Zaft

* tomsi48

* Natrich

 

 

vi må få med flere! eller? :p

tomsi42 kanskje?

 

Jeg skal lage en liten sak som jeg sender til aetius i ettermiddag, så de kan lage en liten Akam artikkel. Da dukker det nok opp et par til.

Lenke til kommentar

Du er hjertelig velkommen. Kan alltids pelle deg opp i Moss på veien til Fredrikstad hvis det er enklere.

 

Takk. Det virker mye enklere å ta flybåten. Det er gangavstand fra meg og til kaia der flybåten er og bussen går til Fredrikstad når båten "lander" :)

 

Vi må vell ordne treff i Vestfold snart. Jeg var nesten 2 timer på Karljohansvern idag, mye gammelt og morro der. Klarte å bruke opp nesten 6 ruller med film. Blir spennende å se om det blir noe bilder ut av dette.

 

 

 

Lenke til kommentar

Takk. Det virker mye enklere å ta flybåten. Det er gangavstand fra meg og til kaia der flybåten er og bussen går til Fredrikstad når båten "lander" :)

 

Vi må vell ordne treff i Vestfold snart. Jeg var nesten 2 timer på Karljohansvern idag, mye gammelt og morro der. Klarte å bruke opp nesten 6 ruller med film. Blir spennende å se om det blir noe bilder ut av dette.

Jeg glemmer stadig at det har kommet en vettug løsning med flybåten. Det er klart mer fornuftig valg.

 

Vestfoldstreff er noe som må planlegges.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...