Gå til innhold

90-tallets tv-serier


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg holdt på å mimre litt for meg selv og med samboeren over TV-serier på 90-tallet. Til min store irritasjon er det alt for vanskelig å finne fram til gamle tv-serier som gikk på tv.

 

Jeg har mange gode minner fra serier som Ally Mcbeal, Hverdagsliv, Rex osv. Hvilke brukte dere å se på?

 

Er det dessuten noen som husker noen spanske eller tyske serier?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Familiesagaen De syv søstre :D Den husker jeg godt.

NRKs "Offshore".

Pacific Blue var jo en klassikker! Sikker vinner å sykle rundt i gata og leke politi akkurat som på Pacific Blue. Sykkelpoliti var tingen alle skulle bli.

Baywatch.

Chicago hope husker jeg veldig godt.

 

Husker jeg brukte å stå opp på lørdager og se Lassie! Nei nå kommer minnene gitt :D Mener å huske det gikk lørdager 10:00 på TV2.

Lassie3.jpg

Alle husker vel Lassie?

 

Skippy! Den kengeruen som hoppet rundt. Husker ikke sånn kjempemye, men jeg husker et helikopter og noen pick-uper.

skippy-dvd2.jpg

Lenke til kommentar

Now and Again (Tapt Fortid), Silk Stalkings (Silke), Friends, Mot i Brøstet, RoboCop, Smørøyet, mhm.

 

Og selvsagt også; The Commish. Jeg husker ikke den norske tittelen, men den omhandlet en politisjef, spilt av Michael Chiklis før han mistet alt håret. Åpningsklipp her.

 

Og barne-TV showet Kykkelikokos i starten, da var jeg enda snørrunge nok til å virkelig kunne nyte det.

Endret av greygenic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...