Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet :) takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke :) blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer :)

Endret av Kaketorsdag!<3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ny pc akkurat som komplett har bygget, når jeg først puttet i internett cablen så gikk det fint og surfe og sånn, men da jeg skulle spille CSS på steam hopper nettet ut og inn hva kan være problemet :) takker for svar, lissom når Steam finner servere kan jeg gå inn på de men etter 1 min elno så kuttes internett koblingen og serverne responder ikke :) blir litt sur av dette siden jeg har bare hatt pcen i 2 timer :)

updates ?? så lenge holder du på å laste ned oppdateringe ? for de tar kaka på nette ^^ i vertfall steam sine oppdateringer. prøv å få taki en netverks leser, med grafisk visning.

På den måten kan du se om du mister heilt nette eller kun på css

Skrevet

hmm. kan ver anti-virusen som gjør de, firewall :/

eller bare at du må kjøre spille som administrator ;D

litt vansklig egentli å vite ka som gjør de.

få opp consolen og sjekk hva som gjør at det ikkje fungerer.

Der står det sikkert hva som feiler din css ;D

Skrevet

Årsaken til at du faller ut er at Steam sender ut en haug med forespørsler samtidig.

Dette gjør at routeren din stopper opp, fordi den blir overbelastet.

Portåpning eller laste opp Steam på nytt kan fikse problemet tror jeg.

Antar den sender ut masse ekstra når den ikke fungerer normalt pga portene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...