Gå til innhold

Sims 3 - Hjelp


Anbefalte innlegg

Hei.

 

 

Jeg har innstallert Sims 3 på en eksternhardisk. Der jeg har alle 3 tileggspakkene, men ønsker og laste ned eksternt/ekstra innhold til spillet fra theSims3.com jeg har konto og alt der, men det vil ikke bli lasted ned.

Før hadde jeg det installert på selve dataen og da gikk all nedlasting helt fint.

 

er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer det noen feil meldinger?

Har du kjøpt spillet?

 

har kjøpt det, ingen feil melding. har kjøppt the sims 3, the sims reisefeber å den siste the sims luksus.

har ikke hatt problemer tildligere. har spilt det siden the sims 1. men har jo innstalert det på ekstern harddisk denne gangen. så det kan jo ha noe m det å gjøre. så hvordan får jeg da lastet ned nye ting, når spillet er lagret der?

Lenke til kommentar

Går du inn på thesims3.com fra Internet Explorer eller en annen browser? Sikkert en longshot, men for min del må jeg gå via Firefox for å få det til å laste ned. Menyen til The Sims 3 pleier å åpne websiden i IE (siden jeg har den som standard-nettleser), så da bare kopierer jeg webadressen til FF og åpner derfra i stedet. Da funker i alle fall selve nedlastingen (men så har jeg det heller ikke eksternt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...