Gå til innhold

Hvor høyt kan dette overklokkes og med hvilke innstillinger


Anbefalte innlegg

AMD Athlon XP2500+ 1.83GHz, Socket A 333Mhz Bus, 512Kb, Barton - BULK

 

Apacer 512MB DDR SDRAM PC2700184pins , 333Mhz

 

GlacialTech Igloo 2410 vifte Socket A- AMD XP 2700, 26dB

 

MSI KT3 Ultra2-R Socket A 266MHz Hovedk

 

Chieftec 360W Power Supply ATX AMD-P4 ATX 12V, CPU PFC

 

 

BTW: Skal kjøpe det om en uke eller to(mpx.no) så får ikke testa nå

BTW2:er medium-nOOb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kortet klarer å kjøre en XP2500+, men ytelsen vil bli noe redusert i forhold til et kort som er designet for å kjøre 333bus. Noen overklokking tror jeg du burde slå fra deg med en gang, for det er et av de dårligere kortene til OC.

 

Om du søker så vil du finne en del tråder som handler om nettopp KT3 og XP2500+.

Lenke til kommentar
Kortet klarer å kjøre en XP2500+, men ytelsen vil bli noe redusert i forhold til et kort som er designet for å kjøre 333bus. Noen overklokking tror jeg du burde slå fra deg med en gang, for det er et av de dårligere kortene til OC.

 

Om du søker så vil du finne en del tråder som handler om nettopp KT3 og XP2500+.

 

sheriff anbefalte det :x

Lenke til kommentar
Kortet klarer å kjøre en XP2500+, men ytelsen vil bli noe redusert i forhold til et kort som er designet for å kjøre 333bus.  Noen overklokking tror jeg du burde slå fra deg med en gang, for det er et av de dårligere kortene til OC.

 

Om du søker så vil du finne en del tråder som handler om nettopp KT3 og XP2500+.

 

sheriff anbefalte det :x

 

Jeg gjør det motsatte.. jeg anbefaler deg å IKKE kjøpe det.. det kortet suger enda mer en andre KT333 baserte kort. Hva som får et menneske til å anbefale det skjønner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Hva som får et menneske til å anbefale det skjønner jeg ikke.

 

Mennesket har det sikkert selv, og da blir det en sikker vinner vettu! :lol:

 

Normalt sett så er jeg helt enig.. men vi snakke om et KT3 kort så er saken en helt annen. ALLE som har et KT3 kort vet hvor hårreisende dårlig dette kortet til OC. Man må modde det kortet så hardt at det går opp en kilo bare i loddetin om man skal kunne bruke det til OC...

Lenke til kommentar
hva med et AOpen AK77-8XN Socket A AMD Hovedkort KT400,ATA-133,ATX,DDR,USB2,Audio,LAN isteden for da med en AMD Athlon XP2500+ 1.83GHz, Socket A 333Mhz Bus, 512Kb, Barton - BULK???

FORNØYDE NÅ :grumpy::evil: :x

 

hvorfor kan du ikke kjøpe Abit NF7-S v2.0 som er anbefalt her. eller et Asus A7N8X Deluxe som er anbefalt av meg :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...