Alkanide Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg tenkte å starte en tråd for å diskutere denne nydelige bilen Jeg stjeler noen bilder fra google (Sorry, browser. Dette er jo lov, så er ikke tyveri) men uanz: Først en hvit en. Dette er en utrolig fin bil Så en mørk blå en. Denne er også veldig nice Så en orange en. Dette er en bra farge på denne typen bil Så en gul en, som er en fin farge på denne bilmodellen Så en sølvfarget en, som er veldig pent Det er flere farger, men dette er de 5 jeg tok med. Vel, det som kan diskuteres er jo f eks for/ imot for å eie en slik bil.. Og alt slikt Og at det er to typer, Saleen S7 og Saleen S7 TT (Twin Turbo) Så, go wild on discussion, folkens. Takk
Tee-Zee Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 For/mot å eie en sånn bil? Jeg kan garantere deg at ingen på dette forumet noensinne vil eie en Saleen S7. Dermed er det vel ikke så mye poeng i å diskutere akkurat dét. Men det er en flott maskin. Det skal de ha.
Skavold Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Er det da noen farger som ikke passer en S7? Uansett, så veldig pen synes jeg ikke den er. Sikkert en fantastisk bil, men fortsatt ikke særlig pen.
rublings Skrevet 2. mars 2010 Skrevet 2. mars 2010 Likte veldig godt S7 når jeg var litt yngre. Nå har jeg bare en ting å si:
LostinSpace Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 For/mot å eie en sånn bil? Jeg kan garantere deg at ingen på dette forumet noensinne vil eie en Saleen S7. Dermed er det vel ikke så mye poeng i å diskutere akkurat dét. Men det er en flott maskin. Det skal de ha. Nei, denne er jo mer enn dyr nok selv uten norske avgifter. S7 er en flott bil. Twin-turbo-utgaven med 750 hk sparker nok rimelig greit ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå