Gå til innhold

Spenst program, lurer på litt forskjellig ; )


Anbefalte innlegg

Har begynt på Vertcal jump bible eller VJB spenst program. første dag i går. I enden av treningen var jeg helt utslitt i beina, og kjente det greit dagen etter ( idag) og. Jeg kjører programme som består av 7ulike plyro øvelser Mandag, onsdag og fredag. Da har jeg hvile dag tirsdag, torsdag, lørdag og søndag. Det Jeg lurer på er om jeg kan kjøre intervall øker på hvile dagene? Feks tirsdag og torsdag? Eller blir det for mye for føttene da det er hvile dag? for jeg vil ha bedre kondis og spenst x).

 

Håper noen kan svare å hjelpe meg på veien !

Endret av Don93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4123456

Har nå trent aktivt styrke trening i 1 år og skal i dag begynne på Vertical Jump Bible eller VJB spenst program. Der går det i starten mest i plyrometrics. Jeg skal da drive med 7 ulike plyro øvelser mandag, onsdag og fredag. Jeg ser at noen sier det er lurt å trene ren styrke til beina og for spenst, sån som knebøy, beinpress leggpress og lignende. Det jeg da lurer på om det går an å kjøre både knebøy feks i tilleg til de 7 plyro øvelsene? Blir det for mye kansje? Og på hviledagene som blir tirsdag, torsdag, lørdag og søndag, Kan jeg jogge på disse dagene? Jeg vil ha god kondisjon og spenst, eller skal jeg være helt fri for aktivitet i beina på hviledagene? håper noen som kan det svarer : ) takker på forhånd!

 

Jeg skal ikke late som om jeg har peiling, men vil henvise til Olympiatoppen.

Endret av Slettet+4123456
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...