Senyor de la guerra Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Noen som har merket hvor sinnsykt man har lyst stil å spille noe når man ikke kan ? Ja
Mariofrans Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) jeg får spillt utenom multiplayer men det er jo kjedelig.... Hvertfall når trofeene ikke funker Hvor er det dere ser oppdateringene til playstation folka? Endret 1. mars 2010 av Mariofrans
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Save - reset og prøv igjen er det noe som heter Nææææh sier du det
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 http://www.youtube.com/watch?v=aimPRKfqKGw Kvalmt
Betenkt Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 DRITT! Her skulle jeg kose meg med Heavy Rain, også får det ikke synkronisert trofeer. Game will quit =(
thesinner Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Faen i helvete å irriterende... Worst timing ever! Synes Sony kunne gitt litt mer informasjon enn "vi jobber med saken, kommer med update når vi vet noe mer". Det var 12 timer siden eller noe?!
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 nei, denne kom akkurat. alers har de kommet med disse meldingene: Så de jobber åpenbart med saken We're aware that many of you are having problems connecting to PSN, and yes, we're looking into it. Stay tuned for updates. PSN status update: We're narrowing down the issue and continue to work to restore service to all. Updates as soon as we have them. PSN status update (part 2): Readers/followers are confirming that "slim" units (120/250 GB models) are connecting normally. kl 15.05 Rest assured, we've many people working on fixing this issue. As soon as we have some news, we'll let you know. NY Please don't trust info regarding this issue unless from an official Sony source. On Twitter this means @PlayStationEU and @SonyPlayStation. NY Kl 16.11 We will be updating you the second we have some news.
IcedInsanity Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Like greit at de bruker tiden på å fikse problemet heller enn å oppdatere oss hver time.
Borgen Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Å fryd i heimen, hadde heldigvis en CECHL04 maskin. Får teste om den funker da
kilik Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Tror ikke det blir fikset de nærmeste timene. Tipper Sony venter på hva som skjer kl 01.00.
Espen-kun Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 kanskje dette dato greiene har noe med at tv-dekoderen ikke funker ? :O
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 Tror sony vil vente til etter midnatt jeg og for å se om problemet løses av seg selv eller om de må gjøre noe. (de jobber sikkert med noe som backup)
BlackLagoon Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 (endret) Like greit at de bruker tiden på å fikse problemet heller enn å oppdatere oss hver time. Nå tviler jeg sterkt på at det er samme folkene som jobber med feilen som skriver oppdateringer på Twitter. Og uansett må sikkert problemløserne slite med krav om konstante oppdateringer drøssevis av sjefer, økonomer, advokater og PR-folk som alle har panikk over tanken om at dette kan være en permanent hardware feil som vil kreve erstatning av gamle PS3-modeller, og kanskje kompensasjon for redusert funksjonalitet (ingen PS2 emulering eller OtherOS) i tillegg. Endret 1. mars 2010 av BlackLagoon
Christoffero89 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Skrevet 1. mars 2010 Må HW fikses så blir det mange repprasjoner. huff så dyrt
Nevnarion Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Wipeout HD-trofeene mine forsvant i går, og jeg sier bare nåde dem om jeg ikke får de tilbake.
Fear the Scare Skrevet 1. mars 2010 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har laget en "hate" gruppe på facebook, inviter mange for å vise norges irritasjon for denne feilen! http://www.facebook.com/group.php?gid=339354807282
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå