Gå til innhold

Empire Total War uten tekst


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Har nettopp installert E:TW og det har alt kommet et problem, og det er at teksten er borte. Ingen tekst og ingen tall. Er det noen her på dette forumet som vet hva som kan være galt? Evt. maskinvare? Har forsåvidt en Dell Inspirion 1525, viss det skulle ha betydning.

prøvd å skru opp eller ned på innstillingene :)?

Lenke til kommentar

Hei!

Har nettopp installert E:TW og det har alt kommet et problem, og det er at teksten er borte. Ingen tekst og ingen tall. Er det noen her på dette forumet som vet hva som kan være galt? Evt. maskinvare? Har forsåvidt en Dell Inspirion 1525, viss det skulle ha betydning.

prøvd å skru opp eller ned på innstillingene :)?

Er vel ikke mulig å få stilt intillingene på spillet når du ikke ser hva du skal trykke på, alt annet kan jeg se, bortsett fra tekst og tall.

Lenke til kommentar

Hei!

Har nettopp installert E:TW og det har alt kommet et problem, og det er at teksten er borte. Ingen tekst og ingen tall. Er det noen her på dette forumet som vet hva som kan være galt? Evt. maskinvare? Har forsåvidt en Dell Inspirion 1525, viss det skulle ha betydning.

prøvd å skru opp eller ned på innstillingene :)?

Er vel ikke mulig å få stilt intillingene på spillet når du ikke ser hva du skal trykke på, alt annet kan jeg se, bortsett fra tekst og tall.

er mulig men utrolig vanskelig ja jeg tror du trenger nytt skjermkort :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...