Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor tar han ikke kontakt?


Gjest anontymjente

Anbefalte innlegg

Gjest anontymjente

Jeg trenger et råd!

Jeg er litt interessert i en gutt. Problemet er(om det er et problem), vi har klina på et par fester og han ble med meg hjem men det skjedde ikke noe, fordi jeg ikke ville, han var nesten edru og han sa han likte meg. Men han tar aldri kontakt med meg når vi ikke er på fest!! er han bare sjenert eller er han rett og slett ikke interessert?

Jeg prøver å ta kontakt med han på facebook og lignende og da skriver han og snakker i vei, men han tar aldri kontakt!!

ahh..

Jeg er 18 og han 17 som det har noe å si.

 

Et lite råd fra dere gutter hadde vært fint! hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han er nok bare sjenert eller føler seg litt dum når han tar kontakt først. Jeg å min nåværende kjæreste hadde det på akkurat samme måte før vi ble i lag. jeg sendte aldri meldinger eller tok kontakt først.

 

Så be han ut å prøv deg på han.

Lenke til kommentar

Jeg trenger et råd!

Jeg er litt interessert i en gutt. Problemet er(om det er et problem), vi har klina på et par fester og han ble med meg hjem men det skjedde ikke noe, fordi jeg ikke ville, han var nesten edru og han sa han likte meg. Men han tar aldri kontakt med meg når vi ikke er på fest!! er han bare sjenert eller er han rett og slett ikke interessert?

Jeg prøver å ta kontakt med han på facebook og lignende og da skriver han og snakker i vei, men han tar aldri kontakt!!

ahh..

Jeg er 18 og han 17 som det har noe å si.

 

Et lite råd fra dere gutter hadde vært fint! hehe

 

Åjada, dette er en klassiker :!:

Det har vel alltid vært sånn at vi mannfolk har vanskelig for å forstå signaler.. Festflørter pleier jo også bare å bli med det :roll:

 

Spør om dere skal på kino eller noe? Det får nok karen ut av godstolen :D

Lenke til kommentar

Som Krom-stag seier, så er det jo og ein moglegheit at han rett og slett ikkje er interessert. Reality sucks.

 

Men som mange har foreslått. Spør han om han vil bli med på noko. Gjerne ein interesse han har om det er mogleg for.

Prøv dette før du gir opp alt ;)

 

Om du har prøvd å hinte fram at du er interessert, så slutt å hint og heller sei det :p

Kanskje han rett og slett er redd for å tolke for mykje?

Og så seier du at du er redd for å vere innpåsliten. Og at han virker så "care" til jenter.

Men så lenge han jabber med og held ein samtale i gang, så er du ikkje innpåsliten.

 

Kast vekk alle hemninger og køyr på ;)

Lenke til kommentar

Er ikkje alltid like lett å ta det første steget.

Du kan jo prøve å hinte fram til kino da.

For eksempel finn ein film du har lyst og sjå. Sei det til han, samtidig som du seier at du har ingen å gå med/ingen som vil bli med.

 

Problemet igjen der er jo at han må ta hintet. Som ikkje er sikkert på nokon måte, men er verdt eit forsøk da :)

Og så må du ikkje miste motet viss han ikkje tar hintet ;)

Lenke til kommentar

Du overanalyserer situasjonen altfor mye. Det trenger ikke bety noe som helst at han ikke tar kontakt først. Han kan ha mye å gjøre, han kan være sjenert, osv.

Tyd heller hans interesse ut i fra når dere først snakker sammen. Hvor godt holder han snakken i gang? Virker han intressert i å holde snakken i gang? Legger han inn hint i meldingene sine?

 

Det finnes ingen regel om at hvis han ikke tar kontakt først, så er han ikke intressert. Ta kontakten med han og prøv deg frem. Det absolutt værste som kan skje er at du finner ut at han ikke er intressert, og da har du svar på det du lurer på. :)

Og et endelig svar er jo fortsatt mye bedre enn å gå rundt nervøs og lure på ting?

 

Senk skuldrene, ikke analyser den minste ting, og prøv deg frem. Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Takk. Men jeg tørr ikke å invitere han på kino, tror jeg er for redd for at jeg skal få avslag. Hmmm.. så vanskelig! Jeg er så dårlig med gutter

Tror du ikke han er minst like redd for avslag? Gutter får langt oftere avslag enn jenter, så han har nok større risiko enn deg. Så om dere begge sitter i hver deres ende og sturer fordi dere er redde - vel, så er det en tap-tapsituasjon for begge. Få ut fingern og ta initiativ du, all historie tilsier at en 17-årig gutt som blir bedt på noe av en jente blir overlykkelig.

Lenke til kommentar

Tror du ikke han er minst like redd for avslag? Gutter får langt oftere avslag enn jenter, så han har nok større risiko enn deg. Så om dere begge sitter i hver deres ende og sturer fordi dere er redde - vel, så er det en tap-tapsituasjon for begge. Få ut fingern og ta initiativ du, all historie tilsier at en 17-årig gutt som blir bedt på noe av en jente blir overlykkelig.

 

Støtter den. Bra sagt toth :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...