MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Kjøpte Heavy Rain, og det er sinsykt buggy! Og nå låser det seg når jeg skal laste inn savegame, som jeg tror er nær slutten. Jeg gidder ikke starte på nytt siden det kan skje igjen. Lyden faller ut av dialoger, spillet fryser, fryser slik at jeg ikke får valg som gjør at jeg ikke kommer videre. Spillet fungerer rett og slett ikke. Er det garanti på spill? Burde jeg få tilbake pengene? Kostet jo 600kr, så for et så dyrt produkt, så burde det funke.
Lapp1 Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Jeg ville gått tilbake og bedt om nytt spill. Krevd det, faktisk. Du skal få det du betaler for.
MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Ja det gjør jeg. Stikker bort nå etter maten å ber om ei ny plate. Ironiskt nokk, så heter min savegame "Fanget"
MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Da testet jeg en annen disk (bor rett ved siden av GAME). Og det er samme problemet. Veit ikke om jeg skal bruke en hel dag på å komme til samme pungt, eller om jeg skal klage å få tilbake pengene.
The Avatar Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Kva slags regler er det eigentleg som gjeld for reklamasjon for spel? Har intrykk av at du sitter igjen utan nokon rettigheiter om du har brutt forseglinga p.g.a. at butikken/produsenten er redd for at du har laga ein piratkopi av spelet.
MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Ja sant det, men bør vell vare en garanti for at spillet skal fungere? Er det mulig å piratcopy PS3 spill nå da?
rulleguru Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 (endret) Det vil ikke være noe forskjell uansett hvor mange plater du prøver. Feilen må være en bug i spillet eller i din ps3. Etter et google-søk er det flere med tilsvarende problemer. Må nok bare vente på en patch. Feks: http://www.destructoid.com/heavy-rain-users-are-reporting-issues-with-the-game-164911.phtml Endret 25. februar 2010 av rulleguru
MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 Fikk ikke tilbake pengene eller tilgodelapp. Det MÅTTE være noe med min PS3 sa han. Fantastisk dårlig av GAME ansatte.
Patney Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Fikk ikke tilbake pengene eller tilgodelapp. Det MÅTTE være noe med min PS3 sa han. Fantastisk dårlig av GAME ansatte. Du kan få tilbake så mange kopier du vil, men det vil mest sannsynlig ikke ordne seg. Med mindre det er riper i spillet burde det ikke være annet enn din maskin sin skyld. Som andre nevnte, vent på en patch.
vikingkylling Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Ja sant det, men bør vell vare en garanti for at spillet skal fungere? Er det mulig å piratcopy PS3 spill nå da? Det er nok fullt mulig å lage en piratkopi av PS3-spill. Derimot er det så vidt jeg vet ennå ikke mulig å spille dem, men det ordner seg nok etterhvert.
kilik Skrevet 25. februar 2010 Skrevet 25. februar 2010 Mange som rapporterer om feil, så tydeligvis bugs i spillet. Du bør selvsagt kunne få pengene tilbake med så graverende feil. Så lenge PS3-en fungerer utmerket med dine andre spill er det ikke noen feil med den.
MrLuni Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jepp sa fra om alt, men neid.. MÅTTE være noe med min PS3. EDIT: Da er spillet fullt returnert Endret 26. februar 2010 av [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå