Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte en Imperator til å ha på jobben. Med mindre du har veldig store hender er denne virkelig å anbefale :) Dog jeg bestilte ikke BF3 versjonen :p Prøve å ha det en smule nøytralt på kontoret hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tenkte på tastaturet, men faen heller, 140€ for et tastatur. nupe2.gif

Hadde nesten vurdert det om det hadde vært Stealth-versjonen, men blir nok et av Corsair sine når de kommer...

Endret av Kakeshoma
Skrevet

Ja, corsair sine skal vurderes.

Men er skeptisk til å kjøpe slike ting til en så høy pris uten å prøve de først. Man bruker trossalt endel tid med å klå på disse enhetene :p

Skrevet

Jepp, har hatt mitt Cyborg i vel 3 år nå og er fortsatt veldig fornøyd, men er noe med å skaffe noe nytt :whistle:

Også har jeg veldig lyst til å prøve et mekanisk. Er vel Cherry MX Red som er best of the best er det ikke? I hvert fall det Corsair bruker.

Skrevet (endret)

Fusj med deg. Vi snakker om BF uansett hva!

Det treet som er på 1:30 av den nyeste traileren var kult, hva gutta?

Endret av Grøgger
  • Liker 1
Skrevet

Forhåndsbestiller du BF3 før søndag vil det også få deg inn + 48 timers forsprang på beaten (tirsdag 27. istedenfor torsdag 29)

Skrevet (endret)

Så du ikke at jeg bare tullet med den kommentaren istad. Hvis du syns det er ubeleilelig så skal jeg heller slutte å kommentere når du er på. ;)

Edit: Takk for svar uansett!

Hvis jeg bestiller fra f.eks elkjøp da? Det var noe som fikk meg til å ikke like Origin, men kan ikke huske det!

Endret av Grøgger
Skrevet

Så du ikke at jeg bare tullet med den kommentaren istad. Hvis du syns det er ubeleilelig så skal jeg heller slutte å kommentere når du er på. ;)

1. Jo det skjønte jeg :) 2. Da blir det ikke mange poster på deg!

Skrevet

Står dette på battlelog nå:

Early Access

September 27

Open Beta

September 29

Battlelog will open soon, please try again in a while

......5 dager....lange dag.

Skrevet

Selvfølgelig er alt av Radeaon 6970 utsolg overalt............. bf3 uten oppgradering blir trist.. :(

merk: Trist i bf3 sammenheng er fremdeles bedre enn sex.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...