Verbal Hologram Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 Det kan ikke være et type tyccon spill? Husker før da jeg var helt hekta på disse. Beertycoon (Bygge ditt eget bryggeri modernt eller klassisk) Coffe Tycoon (Lage kaffe tjene penger mekke ingredienser) Bus Tycoon Og mange mange fler
Rulator Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 Det kan ikke være et type tyccon spill? Husker før da jeg var helt hekta på disse. Beertycoon (Bygge ditt eget bryggeri modernt eller klassisk) Coffe Tycoon (Lage kaffe tjene penger mekke ingredienser) Bus Tycoon Og mange mange fler Jeg var også en tycoon addict i mine "yngre" dager (fortsatt pretty young) Så hvis du vet om "Bank Robber Tycoon" kom med det. Ikke akkurat det jeg er ladd for, men it's a start? Ellers vil jeg legge til at jeg syns det er kjipt at Hei$t ikke ble noe av. For utviklerene bak Hei$t var virkelig inne på noe :/
Rulator Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 (endret) Mulig jeg er helt på jordet her nå, men søk i arkivet til gamer.no etter en utvikler som ble lagt ned. Mener å ha lest noe om ett slikt spill der. give it a try jeg fant ingenting :/ vel og merke var jeg i halvsøvne når jeg leste meg gjennom 76 sider eller noe. Men men satser på at du kommer på det en random dag ;D Endret 19. januar 2011 av Rulator
Rulator Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Skrevet 22. februar 2010 swat 2 har vell noe sånt yes, men resten av swat 2 går vel ut på stikk motsatte? derfor er jeg litt i tvil om det er nok til å "satisfy my needs"
Atrit Skrevet 22. februar 2010 Skrevet 22. februar 2010 (endret) Du finner nå også et bank ran i GTA IV... Endret 22. februar 2010 av Atrit
Verbal Hologram Skrevet 23. februar 2010 Skrevet 23. februar 2010 Du finner nå også et bank ran i GTA IV... Nå tror jeg han vil ha et spill dedikert til ranet. Feks du setter opp en plan, kjøper eksplosiver, leier speider, briber snuten osv. Men funnet et spill til å tilfredstille bank ranke fetisjen din?
Rulator Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 (endret) Du finner nå også et bank ran i GTA IV... Nå tror jeg han vil ha et spill dedikert til ranet. Feks du setter opp en plan, kjøper eksplosiver, leier speider, briber snuten osv. Men funnet et spill til å tilfredstille bank ranke fetisjen din? Du har forklaringen på hva jeg er ute etter ja ;D . The sting er vel det nermeste jeg har kommet, men dette falt ikke i smak. Stadig enslig og på leting. Det holder ikke med ett oppdrag i et stort spill liksom :O Endret 19. januar 2011 av Rulator
Rulator Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Dette kan bli noe!, ikke akkurat det jeg/vi var ute etter. Men har stor tro på dette spillet. En del av de elementene jeg var ute etter er hvertfall med! wiiii
Rulator Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Skrevet 23. februar 2010 Og mens vi venter på det -> gogo! yeah det er vel det nærmeste jeg har kommet "Microsoft bankrobber simulator" vurderer full versjonen ass haha
Rulator Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg har fullversjon Fikk kjøpt den jeg også nå fortsatt ingen som har funnet ut noe ;D ? Endret 26. februar 2010 av Rulator
evenandreas Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Man kan jo prøve å lage en mod til Half Life foreksempel, eller swat der det er mere Taktikk. : D
Rulator Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Skrevet 26. februar 2010 Man kan jo prøve å lage en mod til Half Life foreksempel, eller swat der det er mere Taktikk. : D tja hvis du har skillsa kjør på!!! eller kjenner noen som driver med slikt! ville vært evig takknemlig ass
kris98 Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Skulle bare snudd om Rainbow Six: Vegas konseptet slik at du var ranere istedenfor Rainbow-teamet. Gode kontroller og bra taktisk oversiktelig.
Rulator Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Skrevet 26. februar 2010 Skulle bare snudd om Rainbow Six: Vegas konseptet slik at du var ranere istedenfor Rainbow-teamet. Gode kontroller og bra taktisk oversiktelig. Yeah folk her inne har mange syke ideer. Tenk om vi hadde samlet et team og gjennomført en ? Q: Noen som vet om det er mulig å få tak i Hei$t selv om det aldri ble lansert ;D ?
evenandreas Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Da må du kjenne en som kjenner søskenbarnet til faren til han som kjenner moren til en som jobbet med Heist, xD
flonoen Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Skulle bare snudd om Rainbow Six: Vegas konseptet slik at du var ranere istedenfor Rainbow-teamet. Gode kontroller og bra taktisk oversiktelig. I så fall ville jeg heller brukt Rainbow Six: Raven Shield. Det er mye mer planlegging bak mission, kan velge opptil 4 lag med opptil 4 personer per lag, lage ruter disse skal gå, med gocode alpha, bravo, charlie (slik at lagene pauser før en dør for eksempel, og alle angriper et mål samtidig på din kommando). Raven Shield har allerede et bank-mission i spillet, kalt banking house. Du kan jo late som du er en bankraner (om fantasien strekker til), og alle tangos er vakter i banken. Eventuelt modde missionet til å innebære bankran. Stikk inn på RVSgaming.com, der er det en kar som heter twilight, som har laget en mod som gjør spillet om til et rollespill omtrent, der du er leiemorder, og tjener penger på å drepe tangos, og kan bruke pengene til å kjøpe våpen og utstyr. Kan jo hende han finner ideen såpass interessant at han implementerer noe av det!
evenandreas Skrevet 26. februar 2010 Skrevet 26. februar 2010 Man kan jo også modde Hitman Blood Money? Målet er å komme seg inn i hvelvet. xD Ikke akkurat ''raning'' men jaja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå