Gå til innhold

Maximus III Extreme - Overklokkingstest!


Anbefalte innlegg

uten å ha tallene i ryggen, så kan jeg si at det er MEGET stor forskjell på 2 og 3 kort i Battlefield BC2, har ikke testet med 4 da jeg ikke har plass til det på classified kortet. i5 dual core er ikke noe rigg å teste ytelse i BC2 heller, taper masse pga cpu flaskehals.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uten å ha tallene i ryggen, så kan jeg si at det er MEGET stor forskjell på 2 og 3 kort i Battlefield BC2, har ikke testet med 4 da jeg ikke har plass til det på classified kortet. i5 dual core er ikke noe rigg å teste ytelse i BC2 heller, taper masse pga cpu flaskehals.

 

Spill og driverutviklerne har vel begynnt å tatt hensyn til slike "rigger" nå:)

 

På tide:)

Lenke til kommentar

har fått skikkelig fart på Maximus III Extreme kortet nå! klarte hele 50k med to 5870 skjermkort.. yter mer per mhz enn det Classified E659 kortet gjør faktisk ;)

 

jeg kjørte med laptopen min koblet opp med RC Connect hele tiden, og har aldri følt at ett oppsett fungerte bedre. her kan jeg se ALT av ampere/spenninger blablabla..! rett og slett rått opplegg!

 

asus50k002.jpg

 

Riggen med RC Connect oppe!

 

50k :D :D

 

50190.png

 

ahhhh... deilig :)

Lenke til kommentar

Bra jobba!

 

RC Connect ser ut som et sykt bra fremskritt. Bra med slik innovasjon fra produsentene. Husker jeg lekte med tanken om en slik funksjon for lenge siden, skulle tatt patent på idéen min :p

 

Stian Stian Stian... når skal du begynne med klokking igjen?

 

og ja, rc connect er DIGG :)

Lenke til kommentar

Kjemperigg, men så ser jeg en dvi/vga-overgang? I alle dager. Og alt dette kjøres på 2003 17"?

For et antiklimaks.

 

17" er da ikke så ille.. hehe.. :D, gidder ikke drasse ut 24" skjermen min fordi det er penere å se på.. trengs ikke?

 

update i 03 med fire kort;

 

187k03.png

 

4veis005.jpg

 

jeg liker riggen mer og mer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...