Gå til innhold

Hjelp - Realfag/Studiespesialisering


bahladash

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en 21 år gammel oslogutt som er ferdig med allmennfaglig påbygning for GENS til sommeren.

Planen for neste år er å ta det litt roligere med tanke på studier, men å ta opp Biologi 1 og Matematikk R1, for så å senere kanskje begynne på bioingeniørfag på HiO.

 

Jeg jobber som morgenbud for aftenposten, og planelegger å fortsette med dette. Åltså er arbeidstiden min om natten (ca. 02:00-06:00), og jeg legger meg derfor etter jeg er ferdig med arbeidet, som vanligvis er rundt seks-tiden om morgenen. Dette har passet bra med skolen i år, ettersom jeg går på kveldsundervisning (fra kl 17:30)

 

Jeg har problemer med å finne ut hvordan jeg kan ta bio1 og matte R1 på kveldstid, og har ikke fått nådd rådgiver på skolen min for å ta opp dette, på grunn av min døgnrytme. Det er også vinterferie neste uke, og kan heller ikke da komme i kontakt med rådgiver. Jeg begynner å føle at jeg har litt dårlig tid til å finne ut hva slags alternativer jeg har, også ettersom fristen for å søke VGS går ut 1. mars (tror jeg?).

 

Er voksenopplæring en mulighet? Hva med vanlig VGS og studiespesialisering?

 

Setter stor pris på all slags tilbakemelding. Takk.

Endret av bahladash
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...