Gå til innhold

Napoleon: Total War - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt emperor edition ?

 

Den utgaven er kun tilgjenglig for australiere, men ellers i Europa og Amerika er det Imperial Edition som er spesialutgaven. Den kan du få på komplett, elkjøp, spaceworld, platekompaniet eller steam.

 

 

Spillet har fått god kritikk fra både gamer.no (8/10) og gamereactor (9/10.

5/6 hos pressfire

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Lenke til kommentar

Steam? Er ikke det fryktelig mye dyrere enn å kjøpe i en random nettbutikk eller din lokale spillsjappe? Oppfordrer ingen til å kjøpe gjennom steam. Har medieval 2 total war på steam, og det funker svært dårlig å spille med mods, heldigvis var det på tilbud når jeg kjøpte det, men er forsatt ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Nå må vel Napoleon spilles på steam uansett akurrat som Empire, so du kommer ikke unna steam selv om du kjøper det i butikken, eneste forskjell er jo at installasjonen tar mye kortere tid.

 

Empire funker helt ok med mods, problemet er heller at spillet slutter å funke etter random oppgraderinger.

 

Spillet kosta 322kr fra steam noe som er gode 70kr billigere enn de fleste butikker.

 

Anyway har drevet å malt figurer i dag, Russere fra 1805-1807 perioden

 

russians2001.jpg

russians2002.jpg

russians2003.jpg

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Første overflatiske inntrykk

 

 

Pluss

Fin grafikk,

bitte bittle litte granne bedre ai

britisk 9pdr kanon

Relativt realistiske enheter på engelsk side.

 

Minus

De har oversett hele 1792-1809 perioden når det kommer til uniformer.

Eneste franske soldater med bicorne er milita, når franske fusiliers egentlig også brukte den fra 1792 til 1809, (Ditto for prøysen)

Ingen østriske infanteri med hjelm, som de bruke fra 1800 til 1809.

Ingen hussars for frankrike

ALLE har corvete rakkter.

Feil uniformer for sverige

så langt føles det ut som Empire med noe nye uniformer

Den charge buggen er der enda, men passer bedre inn i spillet da charges faktisk var en del av perioden.

Lett infanteri battaljoner, er mindre enn vanlige battaljoner, selv om de egentlig vare minst like store

 

Men det var kult å se soldater i napoleons uniformer masjere.

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke er Chessurs de har?

 

 

Anyway CA har lurt meg for penger igjen, akurrat som de gjorde med Medieval 2 og Empire,

Jeg fikk spillt 1 time før spillet crashet, heldigvis var det bare et battle, hadde blitt drit sur om det var i et slag under kampanjen, men jeg tør rett og slett ikke spille kampansje pga. det problemet, viss jeg spiller kampanjen og er midt i et viktig slag, så krasher det, da blir jeg sur og gidder ikke spille på 2 uker, når jeg da prøver meg igjen skjer det samme.

 

Er det virklig vansklig å få en moderat stabilt spill? De har jo brukt mange mange millioner på spillet, har alle penga godt på grafikk og de bruker den samme koden som de brukte under Shogun for 10 år siden?

 

Anyway jeg fant ut at man kan faktisk få franske soldater med bicorne men bare i kampanjen.

Lenke til kommentar

Jeg syns bare det er komisk de bruker millioner på et spill, sikker hundretusenvis på reseach, og alt de hadde trengt var å plukke opp en hvilken som helst replica muskett så ville de sett det.

Det er ikke snakk om noe obskur uniforms detalj, men noe veldig vanlig og enkelt.

Det er ikke snakk om store jobben, heller, når man ser de lader om i spillet ser man en liten kul øverset på ladestaven, denne kulen skulle egentlig ned i løpet, alt de hadde trengt å gjøre var å fjerne den lille kulen på noen pixler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...