Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Diverse programmer får feilmelding og må lukkes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

GTA SA.

Wow.

MSN.++

Eneste programmene jeg bruker mye og ikke har fått feilmelding hos er FF og Winamp.

Har oppdatert drivere.

Håper dere kan finne en enkel løsning :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

GTA SA.

Wow.

MSN.++

Eneste programmene jeg bruker mye og ikke har fått feilmelding hos er FF og Winamp.

Har oppdatert drivere.

Håper dere kan finne en enkel løsning :)

Har du sjekket hvor mye RAM som brukes når du starter et av programmene som ikke funker?

Endret av Joney
Skrevet (endret)

Er jo ikke bare OS som trekker RAM da, for alt du veit kan det jo hende du har en defekt rambrikke eller noe, eller at det er et eller annet program som kjører i bakgrunden uten at du veit det.

Men det kan du jo lett sjekke, er jo derfor jeg spurte. Kan reformulere meg litt: Hvor mye RAM bruker du når PCen ikke er i bruk (idle) og hvor mye bruker du idet du starter et av programmene som ikke virker.

Og btw: Du kan jo begynne med å oppgradere til XP SP3.

Endret av Joney
Skrevet

Dropp oppdateringen da, og gjør som Joney fåreslo utenom! Sjekk hvor mye RAM som er i bruk under idle, og hvor mye som er i bruk når programmet lastes, evt link feilmeldingen neste gang du får den!

Skrevet

Det står ikke noe spessielt i feilmeldingene, det står bare vanlig windows feil melding med at noe uventet skjedde og programmet må lukkes.

Det skjer uventet og mens programmet har kjørt en stund.

Skrevet

Er det piratkopi du har? Don't wory, du er anonym her!

Når begynte problemene å komme, og kan du huske å ha gjort noe spesielt da?

Dette er veldig lite sansynlig, men har du sjekket temperaturene på de forskjellige komponentene? Tror ikke det er feilen, men greit å luke det ut :)

Skrevet

Ingen piratkopi, helt ekte versjon, prøvd reinstall på alt.

Problemene starta når jeg bygde pc-en og innstallerte OS....

Ingen temp problem, alt ligger under 40 idle og under 45 load.

Skrevet

Ingen piratkopi, helt ekte versjon, prøvd reinstall på alt.

Problemene starta når jeg bygde pc-en og innstallerte OS....

Ingen temp problem, alt ligger under 40 idle og under 45 load.

Hmmmmm! Jeg slet en periode med samme problemet med WoW, men det løste seg da jeg fikk nyeste software til GPU... Men du sier jo du har oppdatert dine så!

Fikk du testet bruken av RAM og %bruk av CPU under load? Og har du testet noe så enkelt som en liten virus swoop? :)

Skrevet

Du kan se hvor mye minne og CPU som er i bruk ved å trykke på CTRL + ALT + Delete... Da står det nederst på firkanten...

Jeg ville formatert jeg asså, så slipper du kødde noe mer med dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...