Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

litt schizofren kjæreste


Gjest usikkerskolejente

Anbefalte innlegg

Gjest usikkerskolejente

Hei.

 

Har vært sammen med en gutt i over to år. Vi bor ikke sammen, men går i samme klasse på skolen.

Når vi er sammen utenom skolen er han søt og kosete og gir meg masse oppmerksomhet, men når vi er på skolen er han helt annerledes. Da vil han ikke kysse, leie, eller vise at vi er sammen i det hele tatt. Jeg kan skjønne at han ikke vil kysse i klasserommet eller foran hele klassen, men han vil ikke røre meg i nærheten av skolebygget.

Han liker heller ikke at andre i klassen skal vite at vi er sammen.

 

Denne oppførselen gjør meg litt usikker, ettersom oppførselen endrer seg så fort.

Er det grunn til å være urolig, eller overreagerer jeg bare..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil tippe at kjæresten din er litt usikker på seg selv, og at han av en eller annen grunn synes det er vanskelig å skulle takle at det sosiale fellesskapet rundt ham vet noe så personlig om ham. Dersom det er slik betyr det at det ikke nødvendigvis er noe med deg som er grunnen til at han holder det hemmelig, i tilfelle du har vært innom den tanken. Han kan være stormforelsket i deg, men likevel synes det er vanskelig å skulle konfrontere kompisene sine med det.

 

Det kan jo selvfølgelig også være andre grunner til at det er slik, så jeg er enig med Ekko her, jeg synes du skal snakke med ham om saken. Jeg har aldri opplevd en slik situasjon selv, men jeg kan tenke meg at det ikke føles særlig bra for deg å bli avvist av kjæresten din 5 dager i uken.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...