Gå til innhold

WCMC, a designer mediacenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Nå har jeg ikke undersøkt i hvilken grad filten vil holde på varmen, ift. eika alene, men uansett vil varme bygge seg opp. Du har rett når du antar at filten vil isolere varmen mer, da denne folder på stillestående luft og leder dermed svært lite varme, men dette probleme har jeg jo valgt å løse vha. vannkjøling. Jeg kan ut ifra erfaring si at temperaturen i kabinettet vil byge seg opp til mellom 40 og 50 grader, og den vil stabilisere seg der.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har lurt mye på den løsningen, men har lagt det til siden siden den fungerte. Men hvorfor vil du ikke anbefale dette?

 

Etter min loggikk så vil det bare ødelegge rpg lesningen av viftene da det kommer 3 signaler istede for en. Og siden det er 3 like vifer vil de uansett gå i lik fart ved lik volt.

Lenke til kommentar

Der har du et poeng. Nå er ikke lesingen av turtallet noe kritisk i dette tilfellet, da viftestyringen er av den enkleste sorten, uten display og alt annet bortsett fra selve styringen. Optimalt er det dog ikke.

 

Men jeg takker for innspill! Det er godt mulig at jeg vil utbedre ting som dette når de andrebrikkene har falt på plass.

 

Nå om dagene får jeg ikke gjort noe, til tross for at jeg har all verdens tid. Det er ferie, og jeg har ingen tilgang til noe verksted. Jeg har skaffet en ny blokk med akryl, og skal begynne bearbeidingen av en ny vanntank, så fort folk kommer hjem ifra ferie. Jeg må også forkorte det gjengede partiet av niplene ifra EK. De er for lange for splitterene ifra koolance.

 

På den lyse siden kommer neste update til å bli stor og fin :yes:

Lenke til kommentar

Vannet kommer til å renne foran den sandblåste delen hvor logoen er, ja. Vinduet er som nevnt tidligere vanntanken.

 

Vanntanken jeg lagde sist har fått et par skader som plager vettet av meg, og den pipler litt vann helt øverst (der hvor det ikke kommer til å være noe vann, but still). Dessuten har jeg fått et par gode ideer om hvordan å gjøre dette bedre, o derfor lages det altså en ny.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...