Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama ikke vil suge (oral sex)

Gjest Guest_kaka_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_kaka_*
Skrevet

hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil((((

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Crenos_*
Skrevet
hva kan man gjore? vi har prøv det (2 ganger), men hun synes at det er ekkel og ikke vil((((

Tilby deg å ta henne først! Eller prøv en 69 posisjon ;D

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Ikke press henne som sagt. Da minker i alle fall sjangsen for at hun kommer til å gjøre det ettersom du gjør oralsexen til en dårlig assosiasjon for henne.

Renslighet er jo også en dyd, samt prøve med noen smakstilsatte oljer.

Skrevet

Om hun ikke vil, så vil hun ikke, og da burde du absolutt ikke presse henne. Hun har prøvd, og likte det ikke. Hva annet kan du kreve? Vil du at hun skal gjøre noe fordi hun føler seg tvunget til det? Ville du greid å nyte det om du visste at hun egentlig ikke vil?

Ellers kan du tenke litt på ting som kan ha innvirkning, som om du pleier å være helt ren før hun skal suge deg..? Dere kan snakke om det, og finne ut om det er noe spesielt hun ikke liker, f.eks. precum og slikt. Kunne hun da ha sugd deg med kondom, f.eks.?

:)

Skrevet (endret)
Be henne lukke øynene også prøver du igjen :thumbup:

"hei jeg liker ikke spinat suppe" "lukka øya og prøv igjen" :roll:

Det funker jo på de fleste etter en ti-tolv år, så er jo ikke så dumt :tease:

Endret av Beges
Skrevet
Det funker, ikke vær så furten Estella :)

er ikke furten. jeg syntes bare folk skal lære seg ordet NEI og ikke oppføre seg som unger sm ikke får godteriet de vil ha når de er i butikken "BUUUUHUUUU dama vil ikke suge meg.....jeg må tvinge hun"

Skrevet

Jeg synes på ingen måte at noen skal tvinges til noe som helst men man kan analysere situasjonen for å finne ut spesifikt hva det var som var no no.

Dreier det seg om at den er ekkel å ha i munne ja da er det end of discussion men er de andre ting som en overaskende utløsning hun ikke hadde venta seg så har man noe å arbeide med.

Gjest medlem-1432
Skrevet

Vask deg..

Eller så kan du jo spørre hvorfor hun ikke vil gjøre det, om det er av hygieniske årsaker eller om hun bare ikke liker det.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...