Gå til innhold

Reklame på NRK under OL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt på dette i lang tid selv. Vi betaler massevis i lisens, men likevel er det fritt frem for NRK å sende "reklame" når de vil. Det er litt tåpelig, men dessverre har de nok loven på sin side.

 

På en annen side så hadde vi måttet betale mer uten den reklamen. De må jo få pengene et sted..

Lenke til kommentar
Jeg betaler ikke lisens (av den grunn at jeg leier og har alt sånt inkludert, leieprisen hadde vært den samme, med eller uten lisens) så det bryr jeg meg meget lite om. Har du hørt noen steder at det ikke er lov for NRK å reklamere? Hvor står dette?

 

Har vel egentlig ikke sett det, er bare en generell oppfatning jeg har fått etter å ha lest rundt forbi og mtp på at vanlig reklame er utelukket på nrk. Men hvis reklame er lov så fatter jeg ikke hvorfor vi faktisk skal betale lisens, hva skiller nrk og tv2 hvis nrk har lov å reklamere?

Lenke til kommentar
Hvis de ikke kan la stormberg presentere sportssendingen får vi enten mindre interessante programmer på nrk, eller høyere linsenskrav.

Da er vel ikke 5 sekunder med reklame før og etter sportssendinger så mye?

 

Er mer prinsippet mener nå jeg, reklame er reklame i mine øyne, snikreklame eller ei. Syns likegreit lisensen kunne gått vekk og reklame være innført

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...