Flusher Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har kjøpt meg en ny xbox, så lurer jeg på om det er mulig å ta ut harddisken fra min gamle xbox, for så å sette den inn i den nye? Vil jeg da få med meg alle savegames osv?
Opelduude Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ja, hører jo ganske logisk ut det, for alt blir jo lagret på hardisken. Blir på samme måten om du setter inn en annen hardisk i en pc. Endret 10. februar 2010 av Gryterett
Flusher Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Skrevet 10. februar 2010 Ja, men jeg lurte på om det kunne være noe som låste harddisken til akkurat den boksen på serienummer eller noe slikt.
ballsack Skrevet 10. februar 2010 Skrevet 10. februar 2010 Du kan bytte harddisken mellom så mange 360-er som du vil, intet problem.
cossiemk1 Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Er den gamle boksen bannet fra live, så er det ikke bare å bytte over, da må disken formateres på den nye boksen.
Flusher Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Skrevet 11. februar 2010 Hmm..jeg trenger savegames fra den boxen som ikke er bannet over på en som er bannet. Jeg byttet disk, starter boksen, logger inn med profilen som ligger på harddisken (offline innlogging). Men når jeg prøver å starte Mass Effect, får jeg beskjed om at jeg MÅ logge inn på xbox live. Vil det bli samme problem om jeg skaffer meg et minnekort og overfører profil og savegames via det kortet?
kewell79 Skrevet 11. februar 2010 Skrevet 11. februar 2010 Er den gamle boksen bannet fra live, så er det ikke bare å bytte over, da må disken formateres på den nye boksen. Det har jeg aldri opplevd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå