Gå til innhold

"Resort" i Dubai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dubai er ikke så veldig mye mer enn by,ørken og strand, så det beste ville vel vært å bodd på samme sted hele tiden, for å så ta taxi til byen eller andre steder et par dager, taxi er ganske rimelig i Dubai.

 

Angående valg av hotell så kommer det an på hvor mye dere er villig til å bruke på det

Lenke til kommentar

Bodde på noe billige greier inne i sentrum, men til den prisen får du nå flere hoteller med strand i området rundt den midterste palmen. "Perfekt" strand og turkist vann var ikke akkurat det jeg hadde regnet med å finne i Dubai, men det er en positiv opplevelse som dere bør få med dere.

 

BTW 10k natten i Burj Al Arab om noen virkelig skal imponere, men både der og i Atlantis har ordninger for besøk for de som ikke bor der.

Lenke til kommentar

Mange tror det kun er én palmeøy.

 

-Palm Jumeirah som går ca. 5 km ut og er fedig, men all bebyggelse er ikke ferdig. Atlantis er mest kjent, men det er flere andre hoteller der.

-Palm Jebel Ali er 50 % større og er fremdeles under konstruksjon.

-Palm Deira var planlagt 5 ganger større enn Palm Jebel Ali, men er nedskalert under konstruksjonen da det ble problemer langt til havs.

 

Var helt ellevilt å se disse prosjektene i virkeligheten.

Lenke til kommentar

Vet at det er tre palmer, men her ga jeg bare navnet på palmen du nevnte som jeg visste at var den eneste som er fullført. Har jo også er det "The World" i tillegg.

 

Fikk se mange av disse fra luften sist jeg var der, utrolig stilig, så sitt med nesa klistret til vinduet på flyet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...