fcuk_IT Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nikon D90, 10-24mm, f/9, ISO 400, 1/100s, håndholdt Endret 7. februar 2010 av fcuk_IT
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. februar 2010 Skrevet 7. februar 2010 (endret) Et i utgangspunktet fint og til dels idyllisk vinterbilde, som desverre blir ødelagt av alle sporene i snøen. Så sporene er primært det eneste jeg vil utsette på dette bildet. Et fint bilde, som gjør seg i farge, samt kunne funket godt i SH også, og utbrentheten ikke er så alt for sjenerende. edit: Når jeg setter hånda forran, så tror jeg heller ikke det hadde vært så ille om mye av snøen i forgrunnen hadde vært kuttet til like under trærne. Slik at litt snø blir med og på avstanden ser man heller ikke alle sporene. =) Endret 7. februar 2010 av Slettet-77do0b
fcuk_IT Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Skrevet 7. februar 2010 Takk for tilbakemeldingen, har forsøkt en beskjæring av bunnen, og det hjalp faktisk veldig mye. Beklager det litt underlige presentasjonsformatet - en såkalt quick and dirty variant.
fototim Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Sitter og blar litt i gamle poster her. Her er jeg uenig meg forrige kommentar. Sporene blir for meg et interesant billedelement, de bidrar til å gi dybde i bildet. I tillegg finner vi ei litt spennede S-kurve i ett av dem. Så jeg ville faktisk prøvd å framheve de litt. Kanskje lysne bunnen noe, og samtidig øke kontrasten i det området. Kanskje barbert det ned til 5 x 4 eller noe slikt, ved å skjær vekk litt overflødig i venstre billedkant, for å styrke komposisjonen. Mest som et eksperiment, for å se hva som kom ut av det. Uansett syns jeg bildet faller sammen i den alternative beskjæringa. Det blir hverken fugl eller fisk liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå