Gå til innhold

Ønsker du en invitasjon til Spotify?


hernil

Anbefalte innlegg

Det har eksistert en enkel "work around" guide på nettet for registrering av Spotify uten invites som jeg selv har brukt og som funket lett, vet ikke om denne fortsatt funker eller ligger ute lenger.

 

Kan ikke gi noen link heller ettersom dette antagelig strider med reglene for forumet :)

Endret av JLord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har eksistert en enkel "work around" guide på nettet for registrering av Spotify uten invites som jeg selv har brukt og som funket lett, vet ikke om denne fortsatt funker eller ligger ute lenger.

 

Kan ikke gi noen link heller ettersom dette antagelig strider med reglene for forumet :)

Du mener sikkkert den proxy metoden for å få det til å se ut som om du kommer fra et annet land? Den er jeg ganske sikker på at den ikke funker lenger.

Lenke til kommentar

Du mener sikkkert den proxy metoden for å få det til å se ut som om du kommer fra et annet land? Den er jeg ganske sikker på at den ikke funker lenger.

Jepp, fant ut det jeg også hehe :) Har heller en annen anbefaling til de som ikke får tak i invites og ikke har råd til eller vil betale for premium.

Mulig løsning:

Jeg og dama deler Spotify-kontoen min, vi har laget en mappe for musikk hver. Og ettersom samme Spotify-konto kan brukes av flere pc'er samtidig byr det på svært lite problemer.

 

Så har du en god venn med Spotify kan du jo evt spørre om lov til å opprette en mappe der :thumbup:

Endret av JLord
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...