Gå til innhold

Tråden om Fallout: New Vegas. (Ingen OT og ingen piratsnakk.)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Selgeren i Silver Rush hadde 300 caps på seg. Mye å tjene der ja.

Hvordan fikk dere cash i SR?

 

 

Det er bare å dra med seg alt som ligger løst på hyllene på dass og stjele det

Lenke til kommentar

Jeg har kommet så langt at ( The Great Khans) :

 

man skal prøve å få the great khans med deg eller drepe dem, jeg prøvde å få dem med men endte opp med at dem skulle flytte hele campen fordi jeg ga dem en bok. Nå har jeg ingen annen valg enn å drepe dem ?

 

 

Den nye patchen fiksen feilen jeg hadde med veronica :p

 

Btw hvordan får jeg powerarmor trening ? jeg har

gjort alle mainquest for BOS og mangler bare å finne det våpnet som er borte, noen som veit det også? skulle vist ligge ved en stein :p

 

Lenke til kommentar

Finnes det noen selgere med mye caps? Kjedelig å stjele for mange tusen, når man knapt får solgt halvparten.

Gun Runners hvertfall, avhengig av hvilket level du er på.

 

Skjønner ikke hvordan folk kan ha problemer med å komme seg inn på The Strip. Måtte selv laste ned mod som satte credit check til 20,000 og passport til 10,000 for at det hvertfall skulle være litt utfordrende. 2,000 burde du ha før du i det hele tatt er ferdig i Goodsprings.. Som en over meg sa, dynamitt finner du veldig mye av sammen med NCR-penger og diverse våpen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har kommet så langt at ( The Great Khans) :

 

man skal prøve å få the great khans med deg eller drepe dem, jeg prøvde å få dem med men endte opp med at dem skulle flytte hele campen fordi jeg ga dem en bok. Nå har jeg ingen annen valg enn å drepe dem ?

 

 

Den nye patchen fiksen feilen jeg hadde med veronica :p

 

Btw hvordan får jeg powerarmor trening ? jeg har

gjort alle mainquest for BOS og mangler bare å finne det våpnet som er borte, noen som veit det også? skulle vist ligge ved en stein :p

 

 

 

Du må ...

 

snakke med en av Great Khan folka i hovedhuset om allianse med NCR, så snakke med Colonel Booblady i Hoover Dam om en allianse, og så får du i oppdrag å kverke papa khan uten å bli oppdaget. Når så det er ny leder for grath khans kan du gi dem boka.

 

Power armor trening får du automatisk etter siste questen for BoS, så da har du ikke gjort siste questen. Du må vente 24 timer elns ingame og gå gjennom en dør (for å "reloade rommet" etter nest siste questen før du kan få absolutt siste questen. Etter det får du power armor + trening.

 

Missing Laser Pistol ligger på en stein i Scorpion Gulch, som ligger sørøst for Hidden Valley. Masse radscorpions der

 

 

Endret av Slettet+89234341
Lagt i spoiler
Lenke til kommentar

Jeg har kommet så langt at ( The Great Khans) :

 

man skal prøve å få the great khans med deg eller drepe dem, jeg prøvde å få dem med men endte opp med at dem skulle flytte hele campen fordi jeg ga dem en bok. Nå har jeg ingen annen valg enn å drepe dem ?

 

 

Den nye patchen fiksen feilen jeg hadde med veronica :p

 

Btw hvordan får jeg powerarmor trening ? jeg har

gjort alle mainquest for BOS og mangler bare å finne det våpnet som er borte, noen som veit det også? skulle vist ligge ved en stein :p

 

 

 

Du må

 

snakke med en av Great Khan folka i hovedhuset om allianse med NCR, så snakke med Colonel Booblady i Hoover Dam om en allianse, og så får du i oppdrag å kverke papa khan uten å bli oppdaget. Når så det er ny leder for grath khans kan du gi dem boka.

 

Power armor trening får du automatisk etter siste questen for BoS, så da har du ikke gjort siste questen. Du må vente 24 timer elns ingame og gå gjennom en dør (for å "reloade rommet" etter nest siste questen før du kan få absolutt siste questen. Etter det får du power armor + trening.

 

Missing Laser Pistol ligger på en stein i Scorpion Gulch, som ligger sørøst for Hidden Valley. Masse radscorpions der

 

 

 

 

Takk for dette :)

 

Jeg har alt gitt dem boka, ga den til papa khan. Bare drepe hele haugen da ? :p

 

Jeg får ikke flere quests av sjefen for BoS men jeg mangler den gunneren å levere.

Endret av Hårek
Spoiler
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Bruker ikke spoilertag. Vil ikke folk ha spoilere, får de ikke lese diskusjonsforum. Evt legge til meg på blokkeringsliste, for jeg akter ikke å bruke ekstra tid på alle spoilernissene.

 

Anyways, oppdaget et par "hemmellige" områder nå. Ikke merket på kart etc. Hvis du drar til cottonwood cove og ut i vannet der, krysser elva og så langt opp du kommer, så er det en liten "krok" med masse Lake Lurks. Overlever du finner du et lik og et par duffle bags med litt godis. Følger du den siden av elva nedover derifra, kommer du til en ltien sti opp til toppen av canyonen på den siden, hvor det KRYR av deathclaws. Telte 14 stk, og i motsetning til Dead Wind Cavern kan alle komme mot deg samtidig. Overlever du, finner du noen death claw eggs i enden (verdt 400 pr stk). Enda lenger ned i elva finner du flere lake lurks, og denne gangen er "premien" et park explosive crates med C4 etc. Ganske fin slump caps om du tar alle tre stedene, men samtidig umulig å overleve før du er på det stadiet at caps ikke lenger er noe problem. Men 14 deathclaws på en gang er jo underholdende nok i seg selv...

Lenke til kommentar

HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUD!

 

Jeg klarte endelig å aktivere loyalty questet til Veronica, etter å ha prøvd i flere dager! (forøvrig en vanvittig grusom affære).

 

Akkurat hva som "trigger" questet hennes ser ut til å være helt tilfeldig - i alle fall skal man tro falloutwikia.com - for der stemte ingen av delene hos meg. Jeg var nesten på tur til å gi opp, men så helt uten videre startet det nå.

 

 

JA!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Den var en pain in the ass å få aktivert hos meg og, på første playthrough. Nå på andre playthrough har jeg Boone og ED-e, "belønningen" for Veronica-questen er ikke verdt noe uansett. Arcade Gannon delvis, men klarer meg helt fint med "kun" T51b. Ser ikke så creepy ut heller.

 

Companionene er generelt ganske buggy. De setter seg fast i steiner etc i hytt og pine, og de samtalene som kan startes er ofte helt random. Husker jeg dasset ned i CottonWood Cove med YCS/186 og kverket hele stedet mens Boone fortsatt hang fast i en stein. Da jeg så fast travelled til Gun Runners og venta 24 timer for at han skulle komme etter ble ventinga avbrutt av at han dukket opp og inforerte meg om at vi "nærmet oss en legion camp" og at han hadde planer om å kverke dem etc.

 

Hadde også en festlig bug i Mcarren, der man skal avhøre en legion fange. Klarte ved et uhell å kverke fyren, og da jeg så gikk ut av rommet begynte ho dama å spytte ut helt tilfeldige kommentarer til den da døde fangen mens ho gikk ned trappa vekk fra fangerommet. Måtte reloade save for kunne ikke lenger prate med ho, som er nødvendig for questen i radio tårnet. Ho bare gikk i vei mens ho informerte tilfeldig forbipasserende om at "my friend doesn't seem to like you very much".

 

Forøvrig så ga jeg Boone Gobi Campaign Rifle (unik sniper), og han valgte den over Anti Material rifle. Går altså på DPS, ikke DMG når companions velger våpen. Har stappet han full av Hand Load ammo uansett Gobi rifla har DMG på rundt 90-100, så han kan gjerne bruke den for min del.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

så lenge jeg bruker hardcore mode gidder jeg ikke ha med meg de folka. de står nedi en bunker å venter, så slipper de å dø + at jeg får den ene positive perken dems. helt utrolig plagsomt at man ikke har litt mer kontroll over folka som følger deg. på hardcore må man eventuelt løpe etter dem og passe på at de ikke får seg selv drept.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har en alvorlig glitch som jeg må nevne og utviklerne må fikse problemet. Ved flybasen oppe til høyre på "verdenskartet" så går det et jernbane spor rett sør for flybasen til Boomerne, sporet deler seg, det kommer fra vest så går det østover, men rett sør for flybasen så deler sporet seg og går sørover og inn i en jernbane tunnel. Tunnelen er et stykke lang, det er 3 rom et rom ved endene og et rom halvveis i tunnelen til høyre, sett at du kom fra flybase enden på tunnelen.

 

Problemet er at du faller gjennom gulvet når du kommer til døren inn til korridoren ved trappen som skal føre deg til dette rommet. Det er umulig å nå dette området i tunnelen fordi gulvet vil ikke bære deg du faller gjennom gulvet, så blir du teleportert tilbake til det rommet ved den enden som du kom inn i tunnelen med. Det går også an å gå sidelengs slik at du ikke faller ned i "himmelen" slik at du kommer under banen og kan fortsette slik bare på metroområdet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har kommet så langt at ( The Great Khans) :

 

man skal prøve å få the great khans med deg eller drepe dem, jeg prøvde å få dem med men endte opp med at dem skulle flytte hele campen fordi jeg ga dem en bok. Nå har jeg ingen annen valg enn å drepe dem ?

 

 

Den nye patchen fiksen feilen jeg hadde med veronica :p

 

Btw hvordan får jeg powerarmor trening ? jeg har

gjort alle mainquest for BOS og mangler bare å finne det våpnet som er borte, noen som veit det også? skulle vist ligge ved en stein :p

 

 

 

Du må snakke med en av Great Khan folka i hovedhuset om allianse med NCR, så snakke med Colonel Booblady i Hoover Dam om en allianse, og så får du i oppdrag å kverke papa khan uten å bli oppdaget. Når så det er ny leder for grath khans kan du gi dem boka.

 

Power armor trening får du automatisk etter siste questen for BoS, så da har du ikke gjort siste questen. Du må vente 24 timer elns ingame og gå gjennom en dør (for å "reloade rommet" etter nest siste questen før du kan få absolutt siste questen. Etter det får du power armor + trening.

 

Missing Laser Pistol ligger på en stein i Scorpion Gulch, som ligger sørøst for Hidden Valley. Masse radscorpions der

 

 

Takk for dette :)

 

Jeg har alt gitt dem boka, ga den til papa khan. Bare drepe hele haugen da ? :p

 

Jeg får ikke flere quests av sjefen for BoS men jeg mangler den gunneren å levere.

 

 

Hvis du ikke kan prate med colonel boobs i hoover dam om en allianse, eventuelt si at de stikker...

 

Siste questen hos BoS er å tukle med radioen på Black mountain. Gjort den? Laser pistol saken har ikke noe med saken å gjøre, det er bare en unmarked quest

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...