Gå til innhold

MMORPG der man kan raide før høyeste lvl ! ?


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, det er plagsomme meg igjen med nytt spørsmål. Er det et MMORPG der man faktisk kan gjøre ting før høyeste lvl? Helst raiding. Har spilt WOW og har aldri kommet til lvl 80 . . . begynner å gå lei av det! Ser etter noe nytt (kan inneholde mye PVP også, det er PVP og raids som er gøy).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei alle sammen, det er plagsomme meg igjen med nytt spørsmål. Er det et MMORPG der man faktisk kan gjøre ting før høyeste lvl? Helst raiding. Har spilt WOW og har aldri kommet til lvl 80 . . . begynner å gå lei av det! Ser etter noe nytt (kan inneholde mye PVP også, det er PVP og raids som er gøy).

 

Om jeg ikke husker helt feil så kan du raide i Wow fra level 60 (Molten Core, Blackwing lair med mer.) Om dette ikke er nok for deg, så tror jeg at jeg skal gjøre deg en tjeneste og si at noe slikt spill som du beskriver finnes ikke. Alle MMO`s jeg har sett (med unntak av eve online) så klarer du ikke dra lasset ditt i ett raid med mindre du er level 80 (Mange level 80`er klarer heller ikke å dra lasset) Om det ikke er fristende for deg å levle en figur opp til level 80, så klarer jeg ikke forestille meg hvordan du skal klare den utrolige grindingen som det er for å få seg pre raiding gear.

 

Har du vurdert å spille noe annet istedet? Jeg hører CS fortsatt har en del spillere.

 

Med hilsen

Henning

Lenke til kommentar
Hei alle sammen, det er plagsomme meg igjen med nytt spørsmål. Er det et MMORPG der man faktisk kan gjøre ting før høyeste lvl? Helst raiding. Har spilt WOW og har aldri kommet til lvl 80 . . . begynner å gå lei av det! Ser etter noe nytt (kan inneholde mye PVP også, det er PVP og raids som er gøy).

dragonica er et sånt spill. første raid boss er lvl 5

Lenke til kommentar

OMG! dere tror WoW er så enkelt og - ja! det er enkelt, men tar masse TID som jeg ikke HAR! btw har en Death Knight i lvl 64: det er min main. Det tar masse tid å lvle fra 60-70. om ikke det er nok tar det ENDA LENGRE tid å lvle fra 70 -80 :( Og CS:S suger . . . men CS 1.6 er bra, men orker ikke å spille det. Men jeg har så syykt lyst til å være i lvl 80 O.o det er det som er vitsen med denne tråden: Man kan ikke gjøre noe før lvl 80 . . . raids og PVP er det flest 80s som gjør -.-'

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Det er INGEN mmo som gir deg maks lvl uten at du bruker litt tid.

 

WoW er faktisk et av de kjappeste spillene å levle i.

 

MMO er leveling. Raid er for å holde på spillere.

off . . . jeg synes jeg har brukt nok tid . . . spilt 1 år minus noen måneder . . . det er uresttferdig at en venn av meg da lvla sin første char til 80 på 1 måned -.-'

Lenke til kommentar
Det er INGEN mmo som gir deg maks lvl uten at du bruker litt tid.

 

WoW er faktisk et av de kjappeste spillene å levle i.

 

MMO er leveling. Raid er for å holde på spillere.

off . . . jeg synes jeg har brukt nok tid . . . spilt 1 år minus noen måneder . . . det er uresttferdig at en venn av meg da lvla sin første char til 80 på 1 måned -.-'

du kan rett og slett kjøpe wow lvling guide for en 500-700kr (hvis du gidder)

Lenke til kommentar
Det er INGEN mmo som gir deg maks lvl uten at du bruker litt tid.

 

WoW er faktisk et av de kjappeste spillene å levle i.

 

MMO er leveling. Raid er for å holde på spillere.

off . . . jeg synes jeg har brukt nok tid . . . spilt 1 år minus noen måneder . . . det er uresttferdig at en venn av meg da lvla sin første char til 80 på 1 måned -.-'

du kan rett og slett kjøpe wow lvling guide for en 500-700kr (hvis du gidder)

Orker ikke. Dessuten vet jeg hva jeg skal gjøre. . . tar bare så utrolig lang tid å greie det!

Lenke til kommentar

Jeg har lvl`a en Bloodelf Hunter fra 1 - 70 på under 7 døgn /played time... så det er ikke SÅ vanskelig, egentlig.

 

På en annen side så forstår jeg frurstasjonen din, jeg spiller heller ikke WoW lenger og kommer aldri til å gjøre det igjen, fordi spillet er rett og slett dårlig.

 

Det høres ut som GuildWars er noe for deg, dog.

Du burde prøvd det. Lvl`er til maks (som er lvl 20 btw) på en dag.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Jeg har lvl`a en Bloodelf Hunter fra 1 - 70 på under 7 døgn /played time... så det er ikke SÅ vanskelig, egentlig.

 

På en annen side så forstår jeg frurstasjonen din, jeg spiller heller ikke WoW lenger og kommer aldri til å gjøre det igjen, fordi spillet er rett og slett dårlig.

 

Det høres ut som GuildWars er noe for deg, dog.

Du burde prøvd det. Lvl`er til maks (som er lvl 20 btw) på en dag.

 

Lykke til.

 

Takk! endelig noen som forstår :D men når jeg tenker over det er jeg ganske close da :p . . . lvl 64 nå xD, jeg har 2 huntere selv 1 er lvl 25 night elf den andre er lvl 15 blood elf. . . huntere er lette da xD . . .jaja . . . skal sjekke ut GW ja :p

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Siden du er lvl 64 så er det ikke mange lvlene igjen før du er 80.

Sett deg et mål om å klare minimum 1 lvl per dag, så er du lvl 80 om litt over 2 uker, sannsynligvis tidligere.

 

Nei jeg vil ikke klare det . . . vi har så ufattelig mye skolearbeid nå for tiden -.-' Og jeg har sjekket ut EVE . . . det er ikke noe for meg.

Endret av wow-dude
Lenke til kommentar
Jeg har lvl`a en Bloodelf Hunter fra 1 - 70 på under 7 døgn /played time... så det er ikke SÅ vanskelig, egentlig.

 

På en annen side så forstår jeg frurstasjonen din, jeg spiller heller ikke WoW lenger og kommer aldri til å gjøre det igjen, fordi spillet er rett og slett dårlig.

 

Det høres ut som GuildWars er noe for deg, dog.

Du burde prøvd det. Lvl`er til maks (som er lvl 20 btw) på en dag.

 

Lykke til.

 

Takk! endelig noen som forstår :D men når jeg tenker over det er jeg ganske close da :p . . . lvl 64 nå xD, jeg har 2 huntere selv 1 er lvl 25 night elf den andre er lvl 15 blood elf. . . huntere er lette da xD . . .jaja . . . skal sjekke ut GW ja :p

har testa guild wars er ikke så bra men guild wars 2 det er drit bra

Lenke til kommentar

har testa guild wars er ikke så bra men guild wars 2 det er drit bra

 

hmm . . . skal se på Guild Wars 2 da :p, men dere . . . hvorfor bruker jeg så mye mer tid på å lvle enn andre -.-' jeg tror det er det som er feilen min . . . jeg tror jeg går tom for tid det vil si: jeg kommer sansynlig vis til å bruke 1 år på å lvle til 80 hvis jeg starter en ny char. Da tror jeg at når jeg er i 80 så har andre folk sluttet å spille xD hele greia er kanskje min feil også :S

Lenke til kommentar

Ok, jeg skal bite på kroken.

 

Du levler treigt fordi du går lei.

Hennings alternative levle metode V1.0 (patent pending)

Installer questhelper addon. (jeg vet det finnes en i spillet allerede)

Bruk random dungeon systemet og gjør litt instances.

Mellom disse, så kjør battlegrounds eller quest litt. du får xp der også.

Og Hey presto! du er 80 før du får tenkt over hva som skjedde. og du har noen badges og honour slik at du kan kjøpe deg litt gear på level 80.

 

Og ikke kom å fortell meg at dette ikke funker, jeg VET det gjør det.

 

Hilsen Henning

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...