Gå til innhold

Amentio - Nytt utseende, hva syns du?


Amentios nye design - Hva syns du?  

105 stemmer

  1. 1. Stem her:

    • Mye bedre enn den gamle!!
      22
    • Helt greit, fint med noe nytt..
      25
    • Samma det
      18
    • Den gamle var bedre
      17
    • Æsj og fysj!
      24


Anbefalte innlegg

Nå har nettbutikken Amentio fått nytt utseende. Jeg likte det gamle bedre utseendemessig, men det nye er vel en smule mer oversiktlig :hmm: Personlig likte jeg ikke all den kraftige rødfargen, men det er nå meg da...

 

Får vi mye av en tilbakemelding, god eller dårlig så skal jeg kanskje tipse amentio og si at det nye designet er bra eller at de må skifte fort! I tråden kan dere si hva dere ville endret på, f.eks. fargevalg.

 

Hva syns du?

Stem og si hvorfor du stemte det du gjorde i tråden ;)

 

PS: Første gang jeg lager en undersøkelse så vi får se hvordan dette går :p

 

Edit: det funket ikke nei...

Edit2: Yay, fikk til det med undersøkele greia :)

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det ble vist jul to ganger i år :)

 

Her på diskusjon.no??

 

Edit: Legger til at jeg nå først merket/tenkte over at søkefunksjonen er mye bedre på den nye siden. Men Hadde det røde blitt byttet ut med forskjellige nyanser av blått hadde det vært bedre.

Endret av Oysteinkn
Lenke til kommentar

Virkelig bra! Nytt design/oppgradering betyr ofte forandring til det værre, -er nok av eksempler på det rundtomkring.. Synes Amentio derimot har lykkes strålende :thumbup:

 

* Rent & pent og virker enda kjappere enn gamle

* Lettere å finne varen (gamle designet hadde masse av/på valg man måtte passe på f.eks. i minnebrikker og harddisker. Også OS var kryptisk å finne tidligere.

 

Eneste jeg vil pirke på er at jeg synes prisene by default burde vises inkl. mva.

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt overrasket at folk henger seg mere opp i fargevalg enn funksjon :D

 

Akurat nå sitter jeg på en maskin med puslete integrert grafikk, og f.eks. nettsidene til Komplett og Psdata som er nedtynget i noe Java kode får stakkar'n omtrent ned i knestående, mens det hos Amentio går helt smooth, -hvem bryr seg om fargevalg da? :p

Endret av Mekkus
Lenke til kommentar
Hva er det med at alle prisene vises uten moms, og at prisene har økt kraftig med det nye utseende?

Huker du av "Priser inkl. mva." så blir alle prisene inkludert moms.

 

Edit: En annen ting jeg ser er at de har glemt bort AMD sin AM3 sokkel på den nye siden. Er ikke i menyen til venstre og elemineringsfunksjonen i midten viser den heller ikke. Den viser ikke AMD som produsent engang... Man må søke på navnet i tekstfeltet skal en finne det.

Endret av fUsiOn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...