Gå til innhold

Overføre spill fra gammel pc til ny ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal sette sammen en ny PC, vil derfor gjerne overføre mine spill fra den gamle pcen til den nye. Hvordan gjøre dette enklest mulig ?

1. Kan jeg bare overføre alle mappene med spilla og lage nye snarveier ?

Eller må jeg f.eks.:

2. Instalere spillene på nytt og legge de gamle mappen over i den nye mappene.

Et spørsmål til; når en instalerer spill, legges noe av det instalerte andre steder en i den mappa du velger ? F.eks windows mappa ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir laget registry filer når du installerer spillene, og uten disse kan du ikke oppdatere enkelte spill. Ellers kan du bare overføre filene og putte dem i en mappe. Enkelt å greit :wink:

Skrevet

så det jeg bør gjøre er å installere alle spillene på nytt, å legge det gamle innholdet i mappen over den nye instalasjonen ?

Skrevet

Altså;

1. Legg inn spillene på nytt.

2. Kopier over alle mappene/spillene du vil, og overskriv det ny-installerte.

(3. legg inn patcher og sånn)

Punkt tre er ikke så veldig viktig, men de to foregående går helt supert :)

Skrevet

Forumet har vært litt tregt i det siste, men dette kommer av at boksen som forumet ligger på kjører med en prosessor. Den andre ble ødelagt og vi venter vel fortsatt på ny.

PS: Tok meg den frihet å redigere bort to av postene dine Mr.Crunch.

Skrevet
Forumet har vært litt tregt i det siste, men dette kommer av at boksen som forumet ligger på kjører med en prosessor. Den andre ble ødelagt og vi venter vel fortsatt på ny.

PS: Tok meg den frihet å redigere bort to av postene dine Mr.Crunch.

Det er en frihet du skal kunne ta deg som moderator synes jeg, så det er itt'no problem :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...