erot71 Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Skal sette sammen en ny PC, vil derfor gjerne overføre mine spill fra den gamle pcen til den nye. Hvordan gjøre dette enklest mulig ? 1. Kan jeg bare overføre alle mappene med spilla og lage nye snarveier ? Eller må jeg f.eks.: 2. Instalere spillene på nytt og legge de gamle mappen over i den nye mappene. Et spørsmål til; når en instalerer spill, legges noe av det instalerte andre steder en i den mappa du velger ? F.eks windows mappa ?
Outlook Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Det blir laget registry filer når du installerer spillene, og uten disse kan du ikke oppdatere enkelte spill. Ellers kan du bare overføre filene og putte dem i en mappe. Enkelt å greit :wink:
erot71 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Skrevet 3. juni 2003 så det jeg bør gjøre er å installere alle spillene på nytt, å legge det gamle innholdet i mappen over den nye instalasjonen ?
Outlook Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Du bør installere på nytt, så overføre alt ekstra fra den gamle. (slik som maps, configs...)
Nidhogg Skrevet 3. juni 2003 Skrevet 3. juni 2003 Du bør installere på nytt, så overføre alt ekstra fra den gamle. (slik som maps, configs...) og viktigest av alt: saves
erot71 Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Skrevet 3. juni 2003 Kan jeg ta ALT i mappa ? Så slipper jeg å lete så mye.
Dʋgɢtung Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Altså; 1. Legg inn spillene på nytt. 2. Kopier over alle mappene/spillene du vil, og overskriv det ny-installerte. (3. legg inn patcher og sånn) Punkt tre er ikke så veldig viktig, men de to foregående går helt supert
SilentNET Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Forumet har vært litt tregt i det siste, men dette kommer av at boksen som forumet ligger på kjører med en prosessor. Den andre ble ødelagt og vi venter vel fortsatt på ny. PS: Tok meg den frihet å redigere bort to av postene dine Mr.Crunch.
Dʋgɢtung Skrevet 8. juni 2003 Skrevet 8. juni 2003 Forumet har vært litt tregt i det siste, men dette kommer av at boksen som forumet ligger på kjører med en prosessor. Den andre ble ødelagt og vi venter vel fortsatt på ny. PS: Tok meg den frihet å redigere bort to av postene dine Mr.Crunch. Det er en frihet du skal kunne ta deg som moderator synes jeg, så det er itt'no problem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå