Gå til innhold

[PC] Battlefield: Bad Company 2. Når du vil spille sammen med andre.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Då har vi ( iDoRY ) fått opp ein ny 32 slot server! Serveren er hosta av Multigamer.no så vi kan love veldig god ping, god oppetid og aktive admins som ikkje seier nei takk til å kicke folk som oppfører seg upassande ( etter advarsel såklart ) ;) Navnet på serveren er: iDoRY [NO] Hardcore XXX #1

Er berre å komme innpå! Og så er det berre å komme med ønsker om kas gamemodes dykk vil ha, men vi kjører som oftast Rush på alle maps.

Velkommen inn!

@defelases: Du kan legge til venner ved å klikke på Friends boksen som er på venstre sida i hovedmenyen, for så å velge add friends derfra

Endret av gholie
Skrevet (endret)

- Nero Claudius

- Recon, men også assault/medic/engineer hvis det blir for mange Recons på laget.

- ???

- Bare å adde for dem som føler for det.

Endret av Mr.Graves
Skrevet

Ares1980

Hvis jeg ser på score så er det Medic, Assault og Engineer i den rekkefølgen som jeg bruker mest. Prøver alltid å ta den klassen og utstyret som passer til situasjonen. Har vel 0 på Recon...

Er veldig ivrig på litt team spilling så det er bare å adde meg :-)

Skrevet

DOCTOR666

Spiller mest assault,medic(sier vel seg selv),og engineer. Liker å variere,alt ettersom hvordan situasjonen i spillet er. Og ja, jeg liker veldig godt teamspilling.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nick: Atsjonas

Spiller mest: Medic, men holder på å unlocke alt på alle kitene, så egentlig alt nå.

Spiller så og si bare på Battlefield.no og TV2 serverne, og spiller veldig ofte med andre norske over Skype bl.a.

• 2 uker senere...
Skrevet

Nick: CrapFace [NOR]

Spiller: Medic, Recon og litt assault eller engineer.

Spiller for det meste på Google Rush UK 24/7 , HEX Dal server 04 og =TOT1= Clan [NO] , men også random

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...