ostebonden Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg tolker mangelen på muligheten for å legge til favoritter som en oppfordring til å skrive *mine innlegg* i samtlige tråder man finner interessant og ønsker å følge videre. Med andre ord oppfordring til spam. Håpløst at muligheten for å legge til favoritter mangler ved lansering og at den fremdeles mangler! Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Ikke nødvendig å plage folk fordi utviklerne ikke kan utvikle de riktige løsningene, ostebonden. Hvis du finner en tråd interessant, skriv noe litt mer relevant og hyggelig - det er jo ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2010 Favoritter kommer skal dere se. Ikke helt sikker på når, men helst før enn siden Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2010 hva om man ikke har noe matnyttig å skrive der? Da kan du vel holde kjeft..? Istedenfor å sabotere et forum? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 24. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2010 Muligheten for å legge til i favoritter mangler fortsatt. Lenke til kommentar
Glasskonstruksjon Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Et annet problem med "Mine Innlegg": Etter forumoppgraderingen kan man ikke gå direkte til siste side i trådene som ligger der. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. april 2010 Rapporter Del Skrevet 2. april 2010 Det er ikkje heilt rett, men dette er feil stad å klage på det. Rett stad er trackeren, nærare bestemt her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=23 Om du klikker på klokkeslett/dato i siste kolonne kjem du til aller siste innlegg i tråden, som nødvendigvis vil vere på siste side. I tillegg har du -knappen, som har to funksjonar: Den markerer at ein tråd har fått nye innlegg, og den er link til det fyrste nye innlegget. Forøvrig arbeider visstnok drift med ein fiks til Mine innlegg/favoritter som vil fikse mange av dei rapporterte problema. Dette tek dessverre tid, ettersom ressursane er knappe, og dei vert fordelt over fleire sider i nettverket, ikkje berre Diskusjon.no. (kjelde) Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 28. februar 2013 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2013 (endret) Dessuten kan man legge tråden til i favoritter. Da får man den i mine inlegg Edit: Så ikke at det var en så gammel tråd, haha. Endret 28. februar 2013 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå