Gå til innhold

Hvorfor er Linux så treeegt?


Anbefalte innlegg

Hvorfor bruker Mandrake Linux 30 sekunder på å boote opp på en 2GHz maskin? Dette gjelder forøvrig alle andre distrubusjoner!

 

AmigaOS booter på 3 sekunder og det på en 25 MHz maskin!

 

For meg ser det ut som Linux bare er en dårlig styla opp fjortis Unix klon, det er mye mer ustabilt å kjøre Linux server enn Unix server!

Ingen som tar et OS med en pingvin som maskot seriøst... (Jada, jeg vet at Linux bare er kernelen, men det er lettere å snakke om Linux som et OS, når jeg sier Linux mener jeg alle distrubusjoner av Linix generelt).

 

Da var vel ikke mer å forvente av en inkompetent fjott fra Finland!

Linux kommer sikkert til å bli enda verre enn Windows når det blir skikkelig utbredt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden ble i hovedsak åpnet fordi jeg venter på å bli utestengt fra forumet, vil stenge denne konto'en.

 

Men tilbake til temaet, kan dere komme med et eneste argument for hvorfor Linux er så tregt og utnytter ressurser så elendig?

 

Svaret er selvsagt, NEI!

Lenke til kommentar
Linux er så tregt hos deg for de du har en så fordømte dårlig pc.... skaff deg noe bedre... :grumpy:

 

Jaha, den er faktisk en Amd Athlon XP 2500+ så den suger vel ikke altfor mye? Men hvorfor tar det 30 sekunder å boote opp på den CPU'en, når AmigaOS bare bruker 3 sekunder og da med 68030 25Mhz CPU!

 

Det beviser bare at Linux utnytter systemressursene like dårlig som Windows! Hvorfor bruke et OS som en fjott fra Finland har utviklet og som er kåt på pingviner

Lenke til kommentar
Commodore 64 bruker 1 sekund på å starte, så da må den være enda bedre enn Amiga igjen, selv om den bare kjører på 1 MHz.

 

Men den klarer ikke det samme som dagens PC, AmigaOS kan klare alt av det Windows og Linux klarer!

 

AmigaOS er det beste fra Windows, Linux og MacOS i et og samme OS!

Lenke til kommentar

Jaha, den er faktisk en Amd Athlon XP 2500+ så den suger vel ikke altfor mye? Men hvorfor tar det 30 sekunder å boote opp på den CPU'en, når AmigaOS bare bruker 3 sekunder og da med 68030 25Mhz CPU!

 

Det beviser bare at Linux utnytter systemressursene like dårlig som Windows! Hvorfor bruke et OS som en fjott fra Finland har utviklet og som er kåt på pingviner.

 

Siden det er oppstartstid som er avgjørende for hvor bra et OS er, så må vel MS-DOS være et av de bedre OS'ene som finnes det da :lol:

 

Andy

Lenke til kommentar
Hvorfor bruker Mandrake Linux 30 sekunder på å boote opp på en 2GHz maskin? Dette gjelder forøvrig alle andre distrubusjoner!

 

AmigaOS booter på 3 sekunder og det på en 25 MHz maskin!

 

For meg ser det ut som Linux bare er en dårlig styla opp fjortis Unix klon, det er mye mer ustabilt å kjøre Linux server enn Unix server!

Ingen som tar et OS med en pingvin som maskot seriøst... (Jada, jeg vet at Linux bare er kernelen, men det er lettere å snakke om Linux som et OS, når jeg sier Linux mener jeg alle distrubusjoner av Linix generelt).

 

Da var vel ikke mer å forvente av en inkompetent fjott fra Finland!

Linux kommer sikkert til å bli enda verre enn Windows når det blir skikkelig utbredt.

 

Gidder egentlig ikke bruke tid på sånne som deg. :evil:

Men synes likevel det er på sin plass å foreslå at du tar deg en pause her på forumet og går tilbake til å leke med legoklosser eller tilsvarende tidsfordriv som

er bedre tilpasset en person med din modenhet/forståelse.

:woot:

Lenke til kommentar

AmigaOS er det beste fra Windows, Linux og MacOS i et og samme OS!

For å bli litt mer konstruktiv, skriv en liste over de tingene du mener AmigaOS banker Linux på. Mye mulig AmigaOS er bedre enn Linux på visse punkter, men jeg kan garantere at for hvert punkt du lager på listen din, så er det noen som kan si noe annet Linux banker AmigaOS på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...