Gå til innhold

video på Hero


Anbefalte innlegg

Hei!

Har to spm, og håper noen kan hjelpe, eller dele sine erfaringer rundt dette.

 

1. Youtube på Android/Hero, på selve youtube appen som følger med tlf så får man ofte beskjeden "sorry, can not play this video". Noen ganger funker det med en restart.

Jeg tror det gjelder video i høy oppløsning. Noen som har vært borte i problematikken?

Har lyst til å kunne spille av youtube videoer i god kvalitet, altså en kvalitet som ikke ser pixelert ut på min Hero.

På iphone så er dette her null problemer.

 

2. Hva er den beste video avspilleren til android/Hero? Og hva er de optimale instillinger når man konverterer video? Noen som har erfaringer? Liker å se tv serier og en og annen film når jeg sitter på t-banen en times tid hver dag.

 

Legg gjerne til noen nyttige linker om ikke du orker å skrive et langt svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har to spm, og håper noen kan hjelpe, eller dele sine erfaringer rundt dette.

 

1. Youtube på Android/Hero, på selve youtube appen som følger med tlf så får man ofte beskjeden "sorry, can not play this video". Noen ganger funker det med en restart.

Jeg tror det gjelder video i høy oppløsning. Noen som har vært borte i problematikken?

Har lyst til å kunne spille av youtube videoer i god kvalitet, altså en kvalitet som ikke ser pixelert ut på min Hero.

På iphone så er dette her null problemer.

 

2. Hva er den beste video avspilleren til android/Hero? Og hva er de optimale instillinger når man konverterer video? Noen som har erfaringer? Liker å se tv serier og en og annen film når jeg sitter på t-banen en times tid hver dag.

 

Legg gjerne til noen nyttige linker om ikke du orker å skrive et langt svar.

 

1. Har ingen problemer med avspilling i YouTube programmet. Får av og til opp at videoen ikke kan avspilles, men prøver ett par ganger til, så spilles den av. Har ikke vært nødt til å restarte. Vær oppmerksom på at enkelte videoer ikke kan avspilles i Norge.

 

2. Det finnes utallige programmer for konvertering av videoer, så hvilken som er best, er vel smak og behag. Selv bruker jeg MediaCoder iPod edition. Enkelt program i bruk. DoubleTwist er et annet program som faktisk konverterer videoer når de blir syncet til Heroen. Har prøvd det litt, men var ikke helt fornøyd selv, men smaken er jo som baken ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...