Gå til innhold

Merklig feilmelding på min Gammle WoW konto?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Prøver å logge meg inn på min gammle WoW konto (ca 1 år siden jeg har spillt) men får ikke logget inn, når jeg prøvdet å få passordet fikk jeg feilmeldinen:

 

"You cannot reset the password for this account because it is bound to a Blizzard Account"

 

Når jeg ser etter denne feilen på wow forum ser det ut til at det kan være mulig at kontoen er hacked, noe som er litt slitsomt å tenke på da jeg har visa informasjon lagret der (dette jeg skulle inn å slette i dag). Noen andre som har efaring med denne feilmeldingen?.

 

Har sendt e-post til Blizzard, man kansje en av dere kan gi meg raskere svar? (ble litt rastløs når jeg hørte hva grunnen kunne være)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du husker ditt "hemmelig spørsmål og svar", kan du gå dit for å resette ditt passord.

 

Hvis du ikke har det, må du ringe dit for å få gjort det fort. Hadde samme problem som deg, jeg bare ringte inn, oppgi dem informasjonen de trenger for å forsikre seg om at du er du, så ordner de opp for deg :)

 

Du ringer gratis

Lenke til kommentar

Det der er noe forbanna drit. Ble utsatt for det samme. Mistet alt ejg hadde in-game og WoTLK expansionen min, som vil si at alle jeg hadde over 70 ble satt ned til 69.

 

Jeg vet ikke om andre er like plaget som meg, men jeg får spam 3-4 ganger i uken, fra folk som utgir seg for å være Blizzard. Sidene er jo identiske til blizzard sine, så er nok mange som går på en smell der.

Bare vær forsiktig med å logge på kontoen din andre steder enn battle.net :)

 

Men som sagt, ring inn, så fikser de det meste for deg :) Ha klart den originale CD-keyen din om du fortsatt har den, så blir ting enklere på telefonen

Lenke til kommentar

Er ikke det som er problemet, kontoen min er i bruk og er flyttet (eller har vært i bruk). Viktigeste for min del er å få kontoen tilbake så jeg får slettet personal infoen min på den, liker ikke helt tanken på at noen andre bruker den. Pratet med Blizzard men han haddet ikke data så langt tilbake (når den ble flyttet til battlenet). De sendte meg en e-post ang å opprette battlenet konto på samme e-post som jeg orginalt opprettet kontoen på (den dataen haddet de), for så å sendet dem e-post tilbake og be dem migrere kontoen over til den nye jeg satt opp. Har ikke fått svar men regner med det går i orden snart. Takk for hjelp

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...