Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 80 TDI 95. mod. Glødelampe blinker. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det har plutseleg byrja å blinke ei glødelampe på dashbordet.

Eg kan ikkje skjønne kva det kan være heller. Brukarboka er på tysk sidan den er brukt importert, men utfrå det eg kunne lese stod det at det kunne være kondens. Skifta diesel filteret, og problemet dukka opp igjen. Eg må kjøyre ganske lenge før den byrjar å blinke (2mil +- kanskje). Det som skjer er at bilen skrur seg i nødmodus, og bilen gjeng svært dårleg (som om luftmengemålaren var gåen)

I dag skjedde det etter at den hadde stått ein stud på tomgang.

Er det nokon som veit kva det kan være så hadde eg vore ubeskrivleg takknemmeleg. Det er 1mnd til eg får lappen, å då hadde det vore fantastisk med ein bil som gjeng som den skal :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bremselysbryteren er ikke bare til bremselyset.. den er også koblet til bilens "hjerne", senker turtallet til 1200 rpm når du bremser..

 

har du da en feil der, vil du ikke få mer enn 1200 omdreininger på motoren.

Skrevet

sjekk sikringa til bremselyset..

virker bremselysa?

 

prøv også å koble bort bremselysbryteren.. for å se om problemet forsvinner.

 

(ikke kjør med bremselysbryteren frakoblet... fort gjort å bli påkjørt bak)

Skrevet (endret)

ja det gjer det, men den er på tysk. Men etter som eg har forstått så har det sammla seg vatn i "wasserabscheider". http://en.wikipedia.org/wiki/Dean-Stark_apparatus

 

Nokon som veit om det er noko eg kan ordne sjølv? Det står at det er derfor glødelampa blinker, fordi det er formykje vatn i den greia.

Eller det er kanskje det som tilsvarer dieselfilter?

Endret av Ondskap
Skrevet

drener filteret? Eg prøvde for 4-5 dagar sia å tømme heile dritten å fylle med rein diesel igjen, men det kan vell hende at det har danna seg is der? Bilen har ikkje blitt brukt ekstremt mykje...

Eg har eit nytt diesel filter ståande som eg kan prøve å skifte..

Skrevet

åja, stemmer. Nei har ikkje sjekka inni filteret, så må eg jau øydelege det? Fordi du tenker på den som måler kor mykje kondens/vatn det er i filteret, den som ligger rett over tappepluggen i bånn av filteret? Om det er det du meiner, så trur eg ikkje at eg får sjå den utan å øydelege den?

Skrevet

sensoren / flåttøren må sitte fast på den biten som filtret er skrudd fast på, det kan godt hende at det ikke er mulig å se den, er ikke sikker på hvordan det er på audi. Det skal gå 4 ledninger på dieselfiltret 2 til varmer og 2 til sensoren, hvis varmeren fungerer er i allefall isdannelse utelukket.

Kan ikke garantere at det er helt slik på din bil, men det har værtfall vært det på de siste bilene jeg så på.

Skrevet

er no sikker på at det ikkje kan være filteret, bytta det nettopp og helvete var igang etter få minutter...problemet er at den ikkje blinkar heile tida, men den blinkar i periodar, og det samme med nødmodusen på bilen..

det kan hende at det er noko med det elektriske som er kuk, skal kanskje ta den med til ein kompis av far for å sjå litt på det.

 

bare fortsett å kom med ting det kan være :)

 

btw: bremselysa funker som dei skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...