Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - BETA-tråden (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har et problem. Når jeg joiner servere blir siktet mitt låst mot bakken. Får ikke til å røre siktet i det hele tatt. noen som vet hva som er problemet?

Endret av Magronmhr
Skrevet

Har klokket eit par timer som kanonføde, synes dette var veldig artig og er glad eg tok sjansen når det lokket meg som verst i Steam store :) . Hadde aldri prøvd forgjengerne, men dette virker nokså velpolert og actionfylt... I begynnelsen var det nok litt irritasjon over idioten som nektet å dele ammo men litt googling løste det.

PS, det er støtte for eyefinity i dette spelet, noko som utvikler skal ha seriøs kudos for. Bruker 5870 uklokket, med-high settings (i720) og det glir nokså glatt.

Skrevet
i hvertfall, det beste er jo å storme tanksene med repair tool.

Som motstander ? Ikke hørt/lest om. Hva skjer da ?

Du skrur den fra hverandre vel!

Skrevet

Hvis det tar like lang tid å ødelegge som å reparere -> jævelig lenge/lenge nok til at en motstander (som det vanligvis pleier å være rundt tanks) får skutt deg.

Skrevet

Jeg har et HD 5850 skjermkort. I DirectX 11 er det litt smålag (ikke på grunn av lav FPS), men i DirectX 9 er det helt fint. Noen som vet hva som er problemet?

Skrevet
Jeg har et HD 5850 skjermkort. I DirectX 11 er det litt smålag (ikke på grunn av lav FPS), men i DirectX 9 er det helt fint. Noen som vet hva som er problemet?

Spillet er ganske krevende i sin beta-tilstand, spesielt i DX11.. Vent.. Har spillet DX11? : P

Ellers så har ATi slurvet med drivere.

Skrevet (endret)

Den kjører i dx11 automatisk hvis du ikke har endret noe (men du må jo ha DX11-HW da seff)...

Eventuelt kan du gå i "settings" fila og sette directx til 11.

Endret av lars_era
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...