Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Kjenner ingenting når jeg er skikkelig våt, hvorfor?


Anbefalte innlegg

Ja, hvorfor kjenner jeg ingenting når jeg er skikkelig våt?

Når jeg og typen har sex, blir jeg alltid skikkelig våt (kommer også ann på hvor heftig sexn er da), men når jeg har blitt skikkelig våt så kjenner jeg så vitt kuken inni meg :S

Og nei, han er ikke en lite kuk, jeg kjenner den ellers hele tiden inni meg.

 

Så kan noen svare meg på spørsmålet mitt, om hvorfor jeg ikke kjenner han når jeg blir skikkelig våt?

 

Takk på forhånd ! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, hvorfor kjenner jeg ingenting når jeg er skikkelig våt?

Når jeg og typen har sex, blir jeg alltid skikkelig våt (kommer også ann på hvor heftig sexn er da), men når jeg har blitt skikkelig våt så kjenner jeg så vitt kuken inni meg :S

Og nei, han er ikke en lite kuk, jeg kjenner den ellers hele tiden inni meg.

 

Så kan noen svare meg på spørsmålet mitt, om hvorfor jeg ikke kjenner han når jeg blir skikkelig våt?

 

Takk på forhånd ! :)

 

 

Friksjonen blir jo borte, så det kan jo være en av grunnene?

Lenke til kommentar
Tja, pga økende elastitet?

Sannsynligvis er det såpass godt at du slapper av nedentil og derfor kjenner mindre til penisen hans, det finnes en del "knipe" teknikker som kan sørge for at du får økt følelse under samleiet, men har selvsagt ikke kunnskap om disse selv som mann.

 

Men jeg slapper aldri av under sex (iallerfall ikke som jeg har merket) :S

Men ja, kan jo hende, siden det skjer når jeg rir han, og da slapper jeg jo av. :hmm:

Lenke til kommentar

Kjæresten min kommer stort sett aldri når hun er på topp -- problemet er manglende friksjon.

 

Mannen kan løse det ved å kose med musa til dama med hånden, mens hun sitter på topp, alternativt så kan dere bytte på å ligge på topp når damen vil komme.

 

OG skjeden utvider seg under samleiet, når musklene rundt skjeden blir varme.

Trening av innside lår fører på sikt til bedre kontroll over musklene rundt skjeden, og knipeteknikker er å anbefale :)

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar
Gjest youknowmyname
Ok, takk :) Hvor kan man finne en god side over knipeteknikker etc? :)

Det beste er nok å gjøre øvelser jevnlig. Stram underlivet, akkurat som om du er skikkelig tissetrengt og prøver å holde igjen. Hold en liten stund og slipp, repeter i intervaller så ofte du kan :) Du kan gjøre denne øvelsen overalt!

Lenke til kommentar
Ok, takk :) Hvor kan man finne en god side over knipeteknikker etc? :)

Det beste er nok å gjøre øvelser jevnlig. Stram underlivet, akkurat som om du er skikkelig tissetrengt og prøver å holde igjen. Hold en liten stund og slipp, repeter i intervaller så ofte du kan :) Du kan gjøre denne øvelsen overalt!

 

 

Hm, problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg strammer tissemusklene, siden når jeg er tissetrengt så holder jeg det uten å merke det. :s

 

Kjæresten min kommer stort sett aldri når hun er på topp -- problemet er manglende friksjon.

 

Mannen kan løse det ved å kose med musa til dama med hånden, mens hun sitter på topp, alternativt så kan dere bytte på å ligge på topp når damen vil komme.

 

OG skjeden utvider seg under samleiet, når musklene rundt skjeden blir varme.

Trening av innside lår fører på sikt til bedre kontroll over musklene rundt skjeden, og knipeteknikker er å anbefale :)

 

Takk :)

Lenke til kommentar

 

Hm, problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg strammer tissemusklene, siden når jeg er tissetrengt så holder jeg det uten å merke det. :s

 

 

Prøv når du sitter på do og tisser. Begynn å tisse, så "kutter" du av strålen så lenge du kan, så slipper du opp igjen osv. Dette har funka for meg iallefall, du får mye bedre kontroll på musklene.

(Ja, jeg er jente)

Lenke til kommentar
Hm, problemet er at jeg ikke vet hvordan jeg strammer tissemusklene, siden når jeg er tissetrengt så holder jeg det uten å merke det. :s

 

 

Prøv når du sitter på do og tisser. Begynn å tisse, så "kutter" du av strålen så lenge du kan, så slipper du opp igjen osv. Dette har funka for meg iallefall, du får mye bedre kontroll på musklene.

(Ja, jeg er jente)

 

Jeg har prøvd det før, men har ikke fått det til før. Med litt trening kanskje det vil gå, takk :)

Lenke til kommentar

En venninne forklarte det greit engang.

Lat som du har en bitteliten ball inni deg, som du skal suge oppover med underlivet. Da strammer musklene seg, så holder du de der litt, før du suger den enda lengre opp.

 

Evnt, du kan kjøpe deg slikt på kondomeriet og øve deg på å holde de inne :) Det burde trene opp musklene ganske bra.

Lenke til kommentar

Ellers er det alltid stillinger som gjør det trangere da, misjonær når jenta skræver, eller når hun sitter på toppen sørger jo for 'god inngang'.

 

Doggy med samla ben, sex i skje, misjonær hvor jenta har beina samlet (må samles etter at gutten har kommet inn ofc), alternativt misjonær hvor gutten løfter beina til jenta opp på skuldrene, da blir det også trangere.

Lenke til kommentar

Dette er et svært vanlig fenomen. Skjer med meg også, men det finnes forskjellige stillinger også, som gjør at skjeden din trekker seg automatisk sammen, og gjør åpningen litt mindre/strammere. Ellers er det bare å bruke knipe-triksene. Det kan du øve deg på når du tisser.

 

1. Begynn å tiss litt, så stopp.

2. Prøv å "trekke" tisset tilbake til blæra.

3. Tiss litt mer, og stopp.

4. Gjenta nr. 2

 

Gjør dette hvergang du tisser, så får du bedre kontroll på musklene i skjeden :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Dette er et svært vanlig fenomen. Skjer med meg også, men det finnes forskjellige stillinger også, som gjør at skjeden din trekker seg automatisk sammen, og gjør åpningen litt mindre/strammere. Ellers er det bare å bruke knipe-triksene. Det kan du øve deg på når du tisser.

 

1. Begynn å tiss litt, så stopp.

2. Prøv å "trekke" tisset tilbake til blæra.

3. Tiss litt mer, og stopp.

4. Gjenta nr. 2

 

Gjør dette hvergang du tisser, så får du bedre kontroll på musklene i skjeden :)

Lykke til!

 

Jeg har sånn høvelig god kontroll på det, siden jeg alltid holder meg lenge og blir ofte nær på kanten med å tisse meg ut. Så vet ikke het hvordan dette kan hjelpe siden jeg på en måte gjør dette automatisk. Og hvordan kan jeg få en orgasme hvis jeg skal stramme musklene og ikke slappe av? ;s

Takk for svar iallerfall! :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...