Gå til innhold

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie" [Finale!]

Diskusjon.no-brukerne kårer "Tidenes beste TV-serie"  

621 stemmer

1. 1. Stem på tidenes beste TV-serie

• 24
      40
    • Band of Brothers
      68
    • Dexter
      78
    • Entourage
      25
    • House M.D.
      64
    • Lost
      84
    • Scrubs
      56
    • Sopranos, The
      51
    • Top Gear
      109
    • Wire, The
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig, Nightkeeper, folk må ha umiddelbare spenningspunkter. Men det gjør meg ikke så mye at folk har dårlig tålmodighet, jeg synes egentlig bare litt synd på dem. :)

The Wire fikk min stemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er umulig å komme over at avstemmingen har helt feile premisser.

Hadde vært litt dumt hvis Kristian Kjelling ble kåret til norges beste fotballspiller.

Skrevet
"Taktisk" stemming er såpass tåpelig at jeg nesten føler for å gratulere Top Gear-fansen med seieren.

Enig. Det skulle gått an å gjemme resultatene, til vi skal kåre en vinner, eller i det minste slik at man ikke kan finne ut av resultatene før man har stemt (altså, at gjester eller medlemmer som ikke enda har stemt, ikke får se hvordan det går).

• Liker 1
Skrevet
Hadde vært litt dumt hvis Kristian Kjelling ble kåret til norges beste fotballspiller.

Nå er vel ikke Norge kjent for å ha verdens beste fotballspillere, så ikke undervurder Kjelling i fotball!

Skrevet
Hold kjeft om fotball og hold dere On Topic.

Takk.

:)

:)

Altså, du lot oss ikke diskutere hvorfor TG var med, så hva er det som egentlig skal diskuteres her? :p

Skrevet
Altså, du lot oss ikke diskutere hvorfor TG var med, så hva er det som egentlig skal diskuteres her? :p
Tidenes TV-serie.

Men TG er ikke tidenes TV-serie, og vi fikk ikke diskutere TG! Bestem deg da! :wee:

Skrevet

Alle vet vel at Top Gear ikke er en ordentlig TV-serie som havner i samme kategori som de andre fiktive seriene, men det er dessverre ingen som har baller nok til å fjerne Top Gears stemmer fra pollen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...